sâmbătă, 24 decembrie 2011

Vacanta

Autor: tashu
Pina pe 04-01-2012 voi avea o vacanta, in care ma voi ocupa strict de familia mea.
Dar voi intra zilnic pe blog pentru a ramane in legatura cu voi.
Sintem aproape de 4 luni impreuna aici. Ma onoreaza ca ati avut bunavointa si rabdarea sa ma cititi si
sper sa va am alaturi si in viitor.
Va urez tuturor tot ce-i mai bun pe lume! Sa fiti sanatosi (asta-i cel mai important) si sa aveti parte de dragoste!
Sarbatori fericite , "La multi ani", si sa fiti prezenti la apel anul viitor!
Aveti grija sa nu beti si mancati pina va ia salvarea :). Marlboro, lasa, nu ascunde sticla de rachiu dupa
soacra, deja te-am vazut!

13 comentarii:

  1. Sarbatori fericite si multa sanatate ! tie si cititorilor tai . Sa dea D-zeu sa putem tura motoarele si la anu' si sa putem avea cu totii o viata mai frumoasa si mai linistita cu totii ! La multi ani ! tie , familiei tale si cititorilor tai ! Mult noroc si sa ne auzim cu bine !

    RăspundețiȘtergere
  2. iti doresc, sa ai parte de toata fericirea si sanatatea din lume,tie si familiei tale! Craciun fericit si un claduros La Multi Ani!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Craciun fericit si La multi ani, iti doresc un nou an mai bun, cu bucurii si dragoste! Tuturor sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sarbatori fericite si sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  5. Craciun fericit! Cadouri sper c-ai primit./ Daca nu, anul ce vine,/ Primesti unul de la mine:/ Factura de lumina, gaz, tel. etc S-aveti sanatate si armonie in familie! Adica pana pe 4 ianuarie ne-am sters pe bot de articole pe aici? Poate te mai gandesti...

    RăspundețiȘtergere
  6. Craciun fericit tie si familiei tale,sper sa ne inveselesti cu postarile tale si la anu`

    RăspundețiȘtergere
  7. Craciun fericit alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  8. sarbatori fericite si linistite ! sa fii sanatos, fericit si iubit, restul se rezolva !!

    RăspundețiȘtergere
  9. tashule ti-am scris dar habar n-am daca ai primit, de cand cu noua "reteta" de postare.......sunt anti-tehnologie

    RăspundețiȘtergere
  10. as aprecia un mic instructaj pe e-mail, am vrut de multe ori sa scriu dar habar n-am avut cum s-o fac de asta am si scris acum prin vechea metoda, ma gandesc ca ajunge la tine oricum..........stiu, sunt de ras :)) dar fie-ti mila

    RăspundețiȘtergere
  11. testoaso, nu stiu unde ai scris, dar eu nu am primit nimic. nu s-a schimbat nimic in ceea ce priveste metoda de postare a unui comentariu. poti scrie la fel cum ai facut-o pina acum.
    chiar ma intrebam daca ti s-a intimplat ceva, ca nu ai mai scris demult. Bine ca esti in regula!

    RăspundețiȘtergere
  12. multumesc de grija ! daca se posteaza la fel m-am linistit, cu ce-am mai scris si am trimis am selectat "cont google" si acum se explica de ce nu a aparut........ti-am urat si eu la multi ani, sa traiesti, sa fii sanatos, iubit si fericit, restul se rezolva ! ai grija de tine

    RăspundețiȘtergere