marți, 5 iunie 2012

Puerta Del Sol

Autor: tashu
Sau Cameleonul. Trandafirul asta e mai schimbator decit o femeie la ciclu. Si ma refer la culoare, nu la ciclu.
Nu la culoarea ciclului ; iar tre' sa stau sa-ti explic mai incet, ca de la ultima noastra intilnire pe blog, ti-au
mai mierlit inca doi neuroni din cei cinci pe care-i aveai. Tot am tendinta sa te iau peste picior, dar repet,
imi esti drag, asa tantalau cum te afirmi, ca paduchele in frunte sau ca latelul pe muntele lu' Venus.
Si am asa un sictir in mine de vreo doua luni de zile... numa' tu lipseai in peisaj, dar stiu ca ti-e dor sa mai citesti ceva nou. Cit devotament in capsorul tau gol! Te "bat" verbal, te injur, iti arat ca nu dau 3 lei pe tine, dar tu nu: Batman, batman !
De asta nu-mi iau caine, cititorul meu credincios ( nu c-ai crede in Dumnezeu, tu crezi doar in mine si in talentul
meu imens, ca un coi umflat de hernie). Atita timp cit scriu pentru tine, accepti orice din partea mea. E corect
tirgul, are de suferit numai orgoliul tau de care incerc sa te vindec, ca prost ramai oricum. Imi esti necesar, in
prezenta ta ma simt si eu mai destept si mai important, sint bagat in seama si in pizda mamicii mele. Oare ce
mai face batranica mea, mindra ca a adus pe lume un asemenea geniu (pustiu)?!
Bun, acum ca ti-am bagat pe git o....introducere (nebunatic mic, visai ceva mai mai tare si gros) care sa
indulceasca ce va urma, sa trecem la lucruri serioase ( Seriosul mi se spunea cind eram mic).
Am primit cadou de la nea Delbard ( da, ala care "naste" trandafiri frantuzesti-iti dai seama ce stricaciosi
si perversi sint, precum e si natia lor de rahat) pe micutul Puerta Del Sol. A zis ca am "la main verte" pentru un fraierica incepator in ale gradinaritului. Delbard impresionat, iti dai seama, m-am udat ca o pizda la primul
ei futai.
Am zis ca e galben-portocaliu-alb. Si m-am culcat linistit
Eu am o slabiciune pentru trandafirii miniatura, asa cum ai tu o slabiciune pentru femeile minione. Mai bine
una micuta si finuta, decit o camila de femeie care mai poarta si 43 la bascheti (tu porti numa' 41). E mai usor de "gestionat", daca ma pot exprima asa (ceea ce si fac, doar n-o sa ma impiedici tu).
Avantajul principal al acestor bijuterii florale micute e ca ocupa spatiu putin si se intretin usor.
Unde puncteaza puternic Puerta Del Sol? La capitolul culoare, fiul meu "din flori"!
Emana lumina si caldura. De o frumusete ireala
N-am vazut trandafir care sa-si schimbe culoarea in halul asta, e cameleonic. Nu poti avea incredere in el.
Azi e galben, maine e alb, poimane e portocaliu, apoi te trezesti ca e rosu, totul intr-un amestec de culori delicios. E ochios, tot am tendinta sa ma holbez la el, asa cum te uiti tu pe strada dupa cururi de minore.
Sedintele foto cu el sint mai complicate decit ale unei "dive" pentru Playboy. Aia are tita alba ca brinza, cu sfarcul labartat si maro,se retuseaza cu photoshop si s-a terminat. Dar fututul asta mic, nuuuuuu !
Da, Gigele, e acelasi trandafir, culori naturale 100%. Cum mama ma-si poti crede asa ceva?
Daca nici intr-un trandafir nu mai poti avea incredere (ca in gagic-ta e clar ca nu ai), s-a terminat
Azi facem o sedinta foto, maine alta, si gata saptamina. Cit ma chinui eu sa-l conving pe bulangiul asta cu petale sa-si dezvaluie subtilitatile, tu ai avut timp sa faci rost de-o pizda si o gonoree (ca vin la pachet).
Daca isi merita numele de Puerta Del Sol? Pai pozele vorbesc pentru el. Acum, dupa ce l-ai admirat, ajuta-ma, spune-mi, ce culoare crezi ca are? Cum? Esti daltonist? Pfff, asta mai lipsea, nu-ti ajungeau bubele
din cap pe care le aveai, mereu ma surprinzi cu ceva nou!
In concluzie pentru mine si ocluzie pentru tine, mi s-a marit familia cu inca un copilas. Sa fie intr-un ceas bun si sa am satisfactii de la el! Ah, ce urari de bine stiu sa-mi fac! Daca ma las in baza ta, iti dai seama, s-ar usca in secunda urmatoare!
Ma intrebi daca e parfumat? Da' ce mofturos esti! Abia daca stii cit face radical lindice 2 din 69 (si asta numai dimineata, pe racoare), dar plin de pretentii esti, CA COpilul mic de cacat la cur


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu