miercuri, 16 noiembrie 2011

Femeie sau capra?

Autor: tashu

In Brazilia, peste 50% din barbati au facut sex cu animale.
In tzara cu densitatea cea mai mare de bunaciuni pe metru patrat, destul de multi barbati prefera
sa buleasca animale.
Acum, daca va spun ca si in Moldova exista multi barbati care au aceleasi apucaturi, va veti
supara pe mine, desi nu eu ii ademenesc sa cada in pacatul asta.
---Jurnalul moldoveanului Vasile--
Fimeia asta a me s-o cam nasolit. Pai da, o fatat di 5 ori, i normal, ca sexul.
Da' na, avem nevoie de alocatii, ca mai am de pus 5 chirpici si in sfirsit am 4 pereti la casa.
Nu-i bai, ghini ca avem acoperis, imi trebuia ca sa am pi shi monta antena parabolica.
Ca era musai sa am TV, sa ma pot uita la Taraf.
De cind cu parabola si hiperbola asta, muierea se uita numa' la telenovele (alea romanesti, ca
are numa 4 clase, cind sa treaca-ntr-a 5 -a, o fatat primu' plod).
Pina nu i-am tras o ghioaga pi shale nu sh-o bagat mintili-n cap. Cineva tre' sa munceasca-n familie, nu?
--Aracan di mini shi di mini, iote barbat adivarat in Sushiava. Am vazut la stirili di la ora 5.
o jiolat si o omorit doua fimei. Asa li trebuie daca n-o stat si s-o luat nasu' la purtare, obraznicaturili.
O mai veolez si eu pe baba Frosa, cind ma intorc sara de la crisma, bat muci. Da' asta macar
nu face panarama. Iar la sfarsit ma mai cinsteste si cu o ulcica de tzuica, c-asa-i omeneste.
Doar se zice de moldoveni ca-s ospitalieri. Anu' trecut am incercat sa fac sex cu batrana mea, da' am
reusit doar sa ma chis pi mini s-am adormit.
Fimeia me' emancipata- apriga muiere

Cel mai mult am iubit-o pe sor-mea aia mica, de la 10 ani ii placea sa ne tavalim in cachita di fan din livada,
se exshita cind ii intra fanul in cur. Si acu' mi-i dor di ie, da' ii plecata la munca in Italia.
Mi-o zis ca munsheste numa' noaptea, saraca! Eu nush shi fabrica-i asta sa faci servishi in fiecare noapte.
I-am zis sa vorbeasca si pentru mini, sa ma angajez si eu, dar a spus ca se angajeaza numa' fimei.
--Iar i s-o umflat coaili lu' frati-miu. O mutat gardu' din nou cu 2 metri spri mini. Las' ca ieu toporu'
si ma duc sa vorbesc cu el. O sa-l ascut dupa aia. Nu i-o fost di-ajuns ca s-o culcat cu muierea me'
acu' vre' si pamantu'. O sa trec si pi la biserica, sa-l blastam, si poati mai gasesc ceva di pomana.
Ii bucurii mari in sufletu' meu cind mai crapa cite unu, beutura si sheva di mancare, si pi urma sex.
Odata, era intuneric si m-am cam grabit cu sexu', nu stiam de ce-o lasa madularu' meu reci pi fimeie.
Cind m-am mai trezit mi-am dat seama ca n-apucasera s-o ingroape pi moarta. Era si uda, ca borisem pe ea
si apoi am adormit linga sicriu.
--O vinit iar Prutul pisti noi si ne-o inundat. Nu ma 'nerveaza sheva mai mult pe lume decit atunci
cind ma ud, ca eu numa' incaltaminte di pieli port. Pishioru' discult, ca-n Zaharel Stancu, si mi-o
trecut tati bataturili. Shi acu', apa asta imi inmoie tat jegu' di pi talpi. Cum ii mai fac si
eu o bucurie muierii sara, cind ajung acasa, si frec cu mina intre dejitili di la pishioari si-i dau
apoi pi la nas ca sa se exciti?
Asteptind suparati sa termine autoritatile treaba, sa putem pleca acasa

Acu' iar vini armata pi capu' nostru cu saci di nisip, sa faca dig sa opreasca apa.
Numa' nacazuri, trebuie sa astept la crasma cu tovarasii, sa termine elevii si soldatii digu' si sa plece.
Daca tot ii potop macar sa-mi innec si eu amaru-n beutura.
Disara o sa maninc friptura de pasari, cind ma intorc acasa o sa trec prin cotetu' primarului sa ieu vro'
3-4 gaini. Am dreptu' meu de alegator, nu? Ca doar l-am votat.
Da shi gaina durdulii, o porumbaca care ma privea asa gales, ca m-am simtit cucos rau. Si cotcodacea
asa di sexi cind i-am bagat-o, cre' ca ave' orgasm, nu ca proasta asta di fimeie a me care nu scoati
un sunet, dicat cind o bat. Cre' ca era si gravida cu-n ou, cind mi-am scos ciomagu' din curu' ei
era plin di galbenus. Da mai bini plin di galbenus dicat plin di cacat cum iese din curu' fimeii
cind ne pervertim dupa shi bem.
--Mari fericire pi capu' meu! Ieri am cumparat o capra, sa dau la copchii lapti,
ca unu' deja a murit di foami si am perdut alocatia pentru el. Asa c-o trebuit sa investesc.
Da' s-o meritat fiicari banut. Am fost noaptea trecuta in grajd la capra. Shi tite are,
neam di neamu' fimeii n-o avut asa ceva! Shi ave' si o blanita asa moali, nu ca chizda
aia rasa a muierii, ca asa o vazut ia pi adult canal! shi ne-am mai iubit noi tata noaptea!
Di 5 ori mi-am dat drumu'. O sa urmeze zile di fericire, o sa o duc numa' eu la pascut.
O sa am parte di dragosti si lapti, shi pot sa-mi doresc mai mult? Di dragu' ei ma las di beutura.
Acu' is motivat.
Amanta me'. Fiti sinsheri, nu i mai sexi dicit fimeia me'? Aveti poza cu ia mai sus
--Inspirat din articole si reportaje reale 100%. Sint moldovean de origine, femeia mea la fel. Nu generalizez, mai sintem si exceptii. Din pacate, tabloul care l-am zugravit mai sus e crud de real si actual. Si nu-s eu de vina pentru asta.

6 comentarii:

  1. Profu de metafizica16 noiembrie 2011 la 09:47

    Mda, m-am cam lamurit cu blogul asta al tau. Ai ceva umor, cam fortat si cam expirat, dar m-am surprins zambind la o postare mai veche. Ceea ce este penibil la tine este ca dai cu mucii in fasole doar de dragul de a caricaturiza cu orice pret niste realitati care te umplu de ciuda si de frustrari. Fa-o cu finete, daca te crezi mai lustruit si mai moral decat panaramele despre care scrii; fa-o spiritual, ca un intelectual, nu tot ca o panarama de circ. Altfel, nu faci decat sa fii mai penibil si mai gretos decat ele.
    Ca rautate, pentru ca meriti: Ar trebui sa va fie interzis tuturor moldovenilor dreptul la bloguri. Ne-am simti cu totii mult mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo Tashule, m-ai făcut sa rad. Eu îți înțeleg perfect stilul, nu poți pe placul tuturor, asta e ! Eu te voi citi tot timpul ! Multă bafta !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ar trebui sa va fie interzis tuturor moldovenilor dreptul la bloguri. Ne-am simti cu totii mult mai bine.

    @Profu, sigur nu te-a lovit metafizica-n cap, altfel nu scoteai ineptia asta:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Profu de metafizica nu este obligat sa citeasca acest blog daca are probleme cu moldovenii. Parerea mea. Tashule tine-o tot asa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, incurajarile voastre ma fac sa mergem inainte. Maine voi publica un articol dedicat profului de metafizica

    RăspundețiȘtergere
  6. Abia astept:) Tine-o tot asa!

    http://www.youtube.com/watch?v=88E3R4D9Oyo&feature=related

    RăspundețiȘtergere