marți, 27 septembrie 2011

carmen,fata lui adi minune, i-a cantat lu' tac'su-articol Labartatea

rep: un nou interviu cu regele regilor, ciocarlia ciocarliilor,faraonul faraonilor, adiii minuneee,zis si el magnificooo
AM: asa,asa, stimuleaza-ma intelectual
rep: iar tu stimuleaza-ma material
AM: hai,ia 100 euro,asa,pt incalzire
rep: de ziua ta,fata ta carmen ti-a cantat,ai fost emotionat?
AM: da,frate,are o voce prelucrata pe calculator f frumoasa. si e si inteligenta,stie sa vorbeasca cursiv, la scoala
stie sa faca cerculete, bastonase. la anu' mi-a spus c-o s-o invete chiar sa se semneze.
rep: da, nu seamana cu tine deloc, tu ai invatat semnatura pe la 3o de ani.
Adi,dar cum se face ca nu e asa intunecata ca tine?
AM: pt ca asta e nascuta din talentul meu,nu dintr-un biet spermatozoid tuciuriu.
rep(emotionat)-ah,ce poetic ai spus-o! cel mai mult mi-a placut la carmen,cind a cantat,cum tinea ea microfonul la gurita.
are talent. asta nu te ingrijoreaza pe viitor?
AM: de ce? explica,nu inteleg
rep: vor fi microfoane de piele,va exersa zilnic la ele. plus ca va crede ca ouale fac bine la voce.
AM: ce fel de oua,de gaina?
rep: cine stie,poate oua de cioara,de maimuta...
cititorii nostri mai au o intrebare pt tine
AM: care?
rep: cum faci cand vrei sa dai si tu o muie? te urci pe o scara sau sta corveta pe burta?
AM: folosesc scara,daca sta pe burta e mai inalta ca mine si nu poate.
mai naspa e cind fac sex normal, folosesc centura de siguranta sa nu cad in pizda.
recuperarea e mai usoara.
rep: o sa mai calatoresti in Grecia,sa vizitezi templele?
AM: pierdere de timp,frate, ca aia-s saraci, numa' ruine am vazut.
sa vezi ce templu nou nout imi fac,poleit cu aur,la care sa se-nchine fanii mei! nu ca amaratii aia de greci.
rep: multumim pt interviu,raza de soare...
AM: hai pa, ca sint nash iar,sa-mi pregatesc ferrari-ul pt nunta.

9 comentarii:

  1. Am o problema cu blogul, chiar nu e amuzant!

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar nu trebuie sa cititi blogu. e pt cei care vor sa citeasca si nu li se pare jenant...prostimea a ajuns si aici :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Savina,prostimea e ca aerul,e peste tot.
    dar,ca si tine, ei sint liberi sa se exprime.
    e clipa lor de glorie :)

    RăspundețiȘtergere
  4. se vede ca tashu a invatzat pentru bac, pe care l-a luat cu 9.80 la romana :)
    tashu pune in evidenta nevoia romanilor de a se lauda, atunci can se refera la shopingul din Germania. In particular se axeaza pe lauda femeilor axata pe shopping si calatorii.

    Tashu nu ignora faptul ca in cuplu se sicaneaza personajele,si creeaza o parodie paralela.

    Caracterizarea personajelor se axeaza pe trasaturile principale. Cabral e negru, iar ibacka e mica si "mediocra".

    Tashu sugereaza si de ce cuplu exista in prima faza: negrii vor femei albe neajutorate, iar femeile albe vor ce vor.

    Frazele sunt scurte dar au incarcaturi multiple si paralele, provocand haz cititorului.

    Nota 10 tashu!

    RăspundețiȘtergere
  5. hahahahhaa esti cel mai tare!!!cine esti tu defapt? :)

    RăspundețiȘtergere
  6. bravo tashu!!!=)))ai simtul umorului nota 10

    RăspundețiȘtergere