duminică, 25 septembrie 2011

interviu cu principesa margareta

Lib: sintem la palatul mejestatilor noastre,pt un interviu cu alteta margareta
Reporterul (in sinea lui)-principesa phulii,chachareta.
margareta o cheama pe vaca lu' bunicu
Lib: ce nume de floare aveti, majestatea mea prea serenisima si majestuoasa!
Marga: da, sclavule, pt ca eu sint nascuta din roua florilor
Reporterul (in sinea lui)-esti nascuta din spuma pulii,fosila smochinita
Lib: ce muzica spuneati ca va place,alteta mea regala si divina?
Marga: imi place ce e la moda,ca eu sint o fire modernista si progresista
Lib: pai la moda in Romania sint manelele, gutza (chur de maimuta), adrian minune,salam...
Marga: dada, daca poporului meu ii plac manelele, am aceleasi gusturi cu poporul.
Lib: ce tinuta eleganta aveti,serenisima!
Reporterul (in sinea lui): ce hidoasa,arata ca o sorcova,si in roz, ca o pitipoanca ordinara!
ce jagardea, si bunic-mea e mai eleganta decit bashita asta regala
Marga: da, ma imbrac numai la case de moda pariziene.
Lib: sa fiti eleganta pt popor,nu?
Marga:da,poporul este suveranul meu.
Reporterul (in sinea lui): dar tezaurul cu care ati fugit din tara, dar castelele si miile de hectare de paduri,ape
retrocedate,tot pt popor le pastrati, nu?
Lib: multumesc pt interviu, absolutisima mea,si primiti din partea ziarului ultimul album de manele al lui nicolae...
Marga: balcescu?
Lib: nu, gutza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu