joi, 29 septembrie 2011

Razboiul sexelor-partea 1-barbati vs femei

Autor: tashu
Am fost un barbat fericit...pina in ziua cind am cunoscut-o pe ea.Frumoasa,buna de pula, de i-ar fi sculat-o si lui catalin botezatu.
vocea? o soapta,muzica divina, cintecul unei porumbite ar fi fost urlet de maimuta constipata pe linga ea ( nu ma refer la cabral).
suflet sensibil? da,numai cit vedea o musca ranita sau un tintar flamind si lesina.
romantica? cind priveam amindoi un apus de soare plingea o ora dupa aceea
pasionala? sex de 10 ori pe zi in toate pozitiile si gaurile posibile,am avut pula de 3 ori fracturata.
gusturi rafinate? asculta numai muzica clasica si urmarea numai documentare pe Discovery.
parintii ei? atenti si plini de dragoste,cica eram ca un fiu pt ei. biet inocent !
si am luat-o de nevasta...sau,m-a luat ea de barbat.
Dupa 10 ani:

nasoala,cu bigudiuri pe cap ca niste sarmale, cu 30 de kile gabarit in plus, de nu i-ar scula-o nici unui babuin in calduri.
vocea? stridenta si atit de bine ascutita ca poti taia tabla cu ea
sufletul? ah,s-o vezi cum taie porcul de craciun cind mergem la ma-sa la tzara ! dintr-o lovitura
romantica? cind vede apus de soare pune barbia in gusha si adoarme intantaneu.
Ce? intrebi daca sforaie? dar ce horcaieli scoate,fratele meu de suferinta,si-i flutura buzele mai ceva ca un drapel in bataia vintului.
pasionala? anal? are hemoroizi,plus ca-i pute curul ca un wc public. normal? m-am saturat de vizitat pesteri si pescarii.
oral? are dinti in fatza care agata,is ca o grebla,intelegi?
Gusturi rafinate? da,a evoluat. citeste revista Unica, Gutza si salam sint hartistii ei preferati,iar
telenovela "Narcisa salbatica" e biblia ei video.
parintii ei? atit de mult ma iubesc incat s-au mutat la noi. cu tot cu ceilalti 2 copii pe care-i mai au.
plus cei 4 copii ai nostri.
ti-as mai scrie,fratele meu cu oua,dar o auzi? ma striga. trebuie sa duc copiii la scoala,
sa fac piata, sa fac mincare,sa spal,sa fac curat. iar cind am o pauza ma apuc de calcat.
te salut

5 comentarii:

  1. HAIOS DAR IMPINGI CUMVA LA EXTREM SI NU PREA AVEM CURAJ SA INTAM IN POLEMICI CU TINE.TOTUSI ACUM CEVA TIMP IN URMA AM SCRIS INTR-UN COM PE lIBERTATEA CA AR FII BINE SA AI PAGINA TA .ACUM NU STIU CE SA ZIC ,, M-AM DISTRAT SI MA GANDESC CA TOTUSI UN OM ARE NEVOIE DE MAI MULT DECAT SA PRIVEASCA VIATA VIETUITOARELOR CARE SE CRED STARURI,VEDETE SI NU MAI STIU CE DIVE.ORICUM PANA CAND AI SA SCRII AM SA CITESC CHIAR DACA NU O SA FIU DE ACORD.SOFIA

    RăspundețiȘtergere
  2. Sofia,ce scriu aici e pur si simplu din amuzament si tebuie tratat ca atare. daca iti place si ma urmaresti in continuare,sper sa reusesc sa te fac sa zimbesti macar,daca nu sa rizi.
    aici vreau doar sa te simti bine,relaxat,ca cititor

    RăspundețiȘtergere
  3. NU MA ASTEPTAM SA FII PE FAZA, DAR TE ASTEPT IN CONTINUARE CA ALTFEL NU TE CAUTAM.SOFIA

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari! Tineti-o tot asa!:)

    RăspundețiȘtergere