luni, 26 septembrie 2011

Interviu cu andreea ibacka-cabral

Lib: revenim cu un nou interviu,de data aceasta cu adreea, noua doamna ibacka-caca
Andreea ibacka: dada, intrebati-ma despre shoping-ul din germania, va rooog
Lib: ajungem si acolo,ai rabdare. povesteste-ne despre viata cu cabral
Andreea: ah, nu-l mai suport pe maimutoi. i-e dor mereu de tribul lui.
Stiati ca si-a cumparat un cocotier pe care si l-a montat in dormitor?
Lib: doarme in el?
Andreea: da, iar cind vrea sa facem dragoste, ma pune sa ma urc in copac si mi-o trage pe crac,pardon,craca.
Lib: E adevarat ca te face piticanie mica si mediocra, atunci cand isi da drumul?
Andreea: da, e un nesimtit, cind se slobozeste ma arunca din copac,si apoi ride si spune: "ah,ce-mi plac glumele mele!"
Lib: ai de gand sa ramai gravida?
Andreea: da, conform traditiei din tribul lui trebuie sa "produc" cel putin 5-6 pui de croncobaur.
Lib: multumim pt dezvaluirile senzationale,Dan Diaconescu,ai legatura

4 comentarii:

  1. mai bine te-ai lega de tigani decat de negrii daca tot esti xenofob..asta ca o sugestie..ahh si sa nu aduci drept argument faptul ca nu am simtul umorului..e opinia mea, cu asta nu ai nimerit-o!

    RăspundețiȘtergere
  2. daca ai locui in franta ai intelege ca negrii sint pt francezi ceea ce reprezinta tiganii pt romani.
    puturosi,nespalati,violenti,violatori,hoti,plus ca se puiesc ingrozitor. fiecare are cel putin 3-4 pui de cioara

    RăspundețiȘtergere
  3. dadeam un exemplu. oricum, nu traiesc in Romania

    RăspundețiȘtergere