duminică, 25 septembrie 2011

Ajutaţi de psihologi, deţinutii le vor scrie victimelor lor

Violatorul catre victima sa:
draga Marcico,
stiu ca ti-am provocat o mare suparare in seara cind m-am intors beat de la bodega din sat
si am vrut sa te iubesc sincer. nu as fi facut asta daca vaca mea tocmai n-ar fi fatat.
ea nu e asa suparacioasa ca tine.
am stiut de la inceput,de cind ti-am bagat-o ca ti-a placut.
si tocmai cind incepea fitilul sa ia foc a venit si barbat-tu de la coasa.
a inceput sa faca taraboi si a trebuit sa te prefaci ca esti violata. ti-a fost greu,stiu.
dar apreciez ca i-ai luat coasa din mina si mi-ai salvat capul celui care te freca asa bine.
acum,pt 5 ani,sint fetita la baietii din celula.
mi-e dor de tine si astept vizita sa-mi aduci tigari si prezervative

Criminalul catre victima sa:
draga Sandule,
am auzit ca n-ai crapat in urma celor 10 lovituri de cutit pe care ti le-am dat cu atita generozitate.
si doar era ruginit si nu prea bine ascutit.
oricum,iti multumesc pt asta, am luat numa' 10 ani pt esti viu.
acum,nush daca sa fiu bucuros sau trist: aici astia ma privesc cu dispret pt ca nu am dus treaba pina la capat.
deci, canci reputatie. nu-mi ramine decit atunci cand ies sa-ti iau gatul cum trebuie si sa ma intorc
pt alti 20 de ani sa capat respectul tovarasilor de celula.
te salut si ai grija sa nu te mierleasca altul pina ies

2 comentarii:

  1. presimtz un mare succes. daca nu cumva te indoaie mascatii

    RăspundețiȘtergere
  2. achiesez la ce a scris colegul mai sus .....
    esti mama blogărilor. Arhi o sa fie gelos pe tine !

    RăspundețiȘtergere