luni, 26 septembrie 2011

interviu cu ion manole zis mesterul malole

Lib: Sintem la spitalul 9 pt un interviu cu Ion Manole,tatal mult iubitei artiste madalina.
iata ca infirmierul ni-l aduce... Buna ziua domnule Manole
IM: va salut dom' doctor
Lib: nu-s doctor.
IM: ah,scuzati-ma, onorata instanta
Lib: nu-s nici judecator
IM; aha, esti petre mircea deghizat. asasinule, hotule,ticalosule...
Infirmierul: dom' reporter, sa-i fac o injectie repede?
Lib: ma descurc... deci,dom' manole, sint reporter la Libertatea,ziarul care va publica tot veninul si ura pe care le improscati,va amintiti?
IM: da,imi amintesc, asa e, ma cheama manole.
Infirmierul(mirat): ce lucid e astazi pacientul!

Episodul 2-manole

Lib: pacientul se simte mai bine?
Infirmierul: da,l-am "anesteziat" putin, nu se mai crede mesterul manole. se urca pe acoperis in fiecare noapte sa-l repare
Lib: dom' manole, va iubiti nepotelul?
IM: da,e singe din singele meu,cum sa nu-l iubesc pe petre mircea,doar e nepotul meu
Lib: Ala e ginerele
IM: dada, eu iubesc pe toata lumea cind nu e nevasta-mea linga mine,mai ales pe dom' doctor,ca-mi da bomboane la vizita
Lib: credeti ca petre mircea nu e tatal nepotelului dumneavostra?
IM: cum, nu-s eu tatal lui? sa se faca analiza adn-ului,eu sint tatal lui spiritual...
Infirmierul: ajunge, incepe sa oboseasca!
Lib: ok, va multumim,dom' manole, si va lasam aceasta punga de medicamente


Episodul 3-mama manole

Lib: d-na manole,nu vreti sa va mai vizitati nepotelul?
baba: ce nepotel,domnule? daca nu am reusit sa punem mina pe averea fetei noastre ne doare in cur de nepotel.
stiti ca e nascut dintr-un spermatozoid de-al lui Petre Mircea?
Lib: pai...spuneati ca... am crezut....
baba: stiati ca acest PM planuia inca de la gradinita asasinarea fetei noastre?
de asta si citea carti scrise de sherlock holmes
Lib: ala era personaj de roman politist...
baba: ma inveti tu pe mine? personajele nu erau scriitori?
stiati ca criminalul de PM e prieten f bun cu cioaca? am auzit chiar ca se si iubesc, vor sa se casatoreasca.
Lib: va multumim,pt interviu
baba: da' banii pt eugenii unde-s? ca asa mi-ati promis

episodul 3-mesterul manole

Lib: sintem din nou la spitalul nr 9,pt un interviu cu mesterul manole
IM: mi-ati adus medicamente?
Lib: de data asta v-am adus o camasa alba,noua
IM: vaaii,ce frumoasa e! dar de ce se incheie cu nasturii la spate?
Lib: e noua moda,pareti medic chirurg imbracat asa
IM: sper sa-i placa si nepotelului Petre Mircea
Lib: petre mircea e ginerele,dom' manole.
IM: dada, l-am vazut doar 10 secunde cind am fost la nunta fiicei noastre si l-am pupat in cur ultima data.
Lib: aia era inmormintarea fiicei dumneavoastra,iar pe nepotel l-ati pupat pe frunte, nu in cur.
IM: sa stii ca am fost cuminte in salon. dom' doctor a spus ca s-ar putea sa-mi puna si apa in piscina cind sar.
Lib: asa,dom' manole,sa asculti,sa-ti iei pastilele la timp si sa nu vorbesti neintrebat.
IM: da,dar madalina ce mai face, e bine? a mai scos un nou album? e in turneu?
Lib: da,are turneu prin 7 cimitire din toata tara. ea e bine,bucuroasa c-a scapat de asa parinti.
IM: ma bucur,sper s-o revad in curind
Lib: si cititorii nostri isi doresc mult acelasi lucru.
poate o luati si pe sotia dumneavoastra sa va insoteasca

5 comentarii:

  1. asta nu imi place!!! mi-a placut ft mult Madalina...cred ca tampitu de petru mircea e vin ovat!!!!parerea mea :)

    RăspundețiȘtergere
  2. savina,am vrut sa subliniez doar circul asta absurd care-l fac parintii madalinei.
    cine e vinovat asta nu poti sti cu adevarat

    RăspundețiȘtergere
  3. daaa...sindromul OTV se numeste boala..PM e cremenal..Cioaca s-o pisat contra vantului si s-o stropit cu urina? ha ? votati,votati,dati sms,ne dati ori nu ne dati...cerul e senin...ooo e un semn,DE CE E CERUL SENIN ? DATI SMS...PM si secta lui mi-o omorit floarea din glastra..i-o turnat detergent la radacina si o amenintat-o sa-l bea,ce atita fotosinteza..secta,secta e de vina:))paranoia e in floare..da voci,voci nu auziti?? sa va protejati de aceste interferente stranii cu un coif de staniol...succes !amin!

    RăspundețiȘtergere
  4. anonimule,ai talent,frate, am ris la comentariul tau. daca te duce mintea putem colabora

    RăspundețiȘtergere
  5. aferim tashule...se kaka multi de ras citind una,alta,mai arunc grenade antibiotice contra prostiei sub diverse pseudonime...pe net,cum unde ?hihi..pe ei,pe mama lor..cufuritii de la Libertatea m-au blocat prin iarna,nu am mai intrat decat rar pe ici pe colo...ma obosesc ratanii si postacii cu "geniu mioritic" isteric gen: ala e de vina,ala,ioteee-l...sa-i dam cu paruu...ce daca nu-s probe?cui ii pasa? sa-i dam vartos !aa..si divele,divele de garla Damboviteana,divele noastre de toate zilele,unele cu cataaa dusmanu' ntre ochi frate..daa..divele nasoase,cu sfarla mare,cu rat in loc de nasuc delicat de d'onsoare,m-au facut sa descoper o lume noua..Lumea Nasoaselor..o lume in care femeile dure,periculoase,Femeile cu Nasu Maaare stau la panda,urmaresc baietii cuminti si sexi si ii prind in capcana infingandu-le Nasu in ochi si orbindu-i,Cizas Croaist!! ,oaaiii de mine...astea ma fac sa delirez...in scris! hihi..si sa compun in minte "delirium opere literare"...mai bine tac . si invat . d-zeu poate fi crud . se amuza . sant tulburat ! in lumea mea vad altfel lucrurile :babute pedofile,dezmatate si sirete stau la panda,ataca in tandem cate doua cate doua,ma urmaresc si pun la cale strategii de lupta...pe banca din coltul blocului {nu am banci la bloc da' sant chinuit din copilarie de aceste imagini} susotesc enigmatic si spooky, ma urmaresc cu privirea luuung..pun ceva la cale,presimt,si ma strecor vinovat printre ele,printre ochii lor posedati de reprosuri..yoi dumnezaule,ma vor turna la administrator,si vor aprinde un smoc de luminari la popa intru lepadarea mea de satana...au auzit ele ca fac semne ciudate pe pe un aparat numit computer,ptiu traznitear de diavol {le citesc in ochi blestemu} iudo ce esti..las ca te descantam noi ...no tashule,cam asa vad eu lucrurile in lumea mea haha...o lume haina si periculoasa,plina de dive nasoase si babe dilii si razbunatoare,horror-comedie,sa o tighelim-festonam impreuna...poate brodam ceva trainic,de viitor,cum facem ?

    RăspundețiȘtergere