luni, 26 septembrie 2011

interviu cu mariana moculescu

Lib: iata o noua diva marca LIBERTATEA. noi sintem mama ta,mariana!
MM: da, asa e va recunosc meritul,desi ma cam doare gura si curul pt asta.
Lib: cum ti-a venit ideea sa te apuci de cintat?
MM: pai,de la tzapul ala batrin de mucu-lescu, nu se mai multumea doar sa-i cint la sex-ofon,
avea pretentii sa-i mai si cint.
LIB: te-ai gandit la un nume de scena?
MM: da, Saxofonista
LIB: pai nu canti la saxofon, Bill Clinton canta la saxofon
MM: aaa, eu credeam ca Bill Gates, ca e mai bogat. adevarat, eu cint la saxofon de piele cu oua incorporate.
Lib: te gandesti la un turneu de concerte?
MM: da, si va fi si o promotie: cei care se indura si rezista sa asculte cum voi canta vor avea parte de un supt gratis.
Lib:vrei sa te tunezi?
MM: da, am vazut noua colectie de toamna-iarna haute-couture tzate,cur,buze de botox,silicon.
Lib: dar ai bani pt toate astea?
MM: oralul e meseria mea.la tariful de 500 euro suptul,sper sa reziste gura destul pt upgrade.
Lib: multumim si-ti dorim succes in noua ta cariera
MM: eu deja v-am multumit cu gaurile mele,si astept sa ma promovati in continuare

9 comentarii:

  1. bravo ba,esti un mircea badea al blogoragiei!

    RăspundețiȘtergere
  2. esti mai tare ca grasu' ala de Arhi

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut ! schimba aici , ca sa nu faca misto fraierii de mica greseala ! Numai bine.


    Lib:vrei sa va tunati? / vreti sa va tunati?

    I.Marius.C

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc pt observatie, am corectat. a fost o scapare

    RăspundețiȘtergere
  5. mircea badea ?kkt !!! nu se compara ala e un mare mare dobitok ...

    RăspundețiȘtergere
  6. savina,badea e ok si are umor.
    partea proasta e ca pune prea multa patima in anumite lucruri si e prea plin de el

    RăspundețiȘtergere
  7. Adevarul ce stie sa faca cu ,, GURITA,,ei sfint.

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumos interviu.:) Cam asta e realitatea, din pacate pt. "doamna" Moculescu. E clar ca n-avea cum sa se apuce de cantat inainte de a divorta de Moculescu, i-ar fi sifonat grav imaginea (pe plan profesional)daca ar fi incurajat-o in sensul asta.
    Apropo de Badea...mi imi place tipul, chiar foarte mult as zice. Il uram pe vremea cand prezenta matinalul la Antena 1 pt. ca, impreuna cu Teo, prea ii lua pe toti la misto. De la "Noaptea tarziu..." incoace aproape ca il ador.:)

    RăspundețiȘtergere