luni, 26 septembrie 2011

interviu cu interlopul gore

Lib: sintem acasa la domnul interlop Gore,zis si Maximus
Gore: Fraiere, Maxim, nu Maximus, ca ala era nume de gladiator.adica sclav,da?
am eu mecla de sclav?
Lib: iertati-ma, domnule Maxim, aveti profil de viking,si lasati sabia deoparte,ca nu ma pot concentra
Gore:ba, ziaristule,deci astept intrebari respectuase,da?
Lib: se zice ca sinteti plin de bani CA Copilul mic de cacat la cur, e adevarat?
Gore: da,gustere,sa moara mama,am bani pt ca-s iubit.
Lib: dezvoltati,va rog
Gore: ma iubeste prietenele mele si "munceste" pt mine. prietenul la nevoie se cunoaste,nu?
Lib: dar ce le atrage pe femeile frumoase la dumneavoastra?
Gore: sufletul meu sensibil,frate. cind le trag la ficat sau le tai cu shishul se rupe inima in mine.
sint exact ca un parinte care-si pedepseste copilul cind face pozne.
Lib: multumim maxim pt interviu.
Gore: multumesc si eu si primeste,amintire de la Maxim,astia 10.000 de euro.
sint proaspeti, acum i-am tiparit

2 comentarii:

  1. am ras cu lacrimi,nu stiu de unde le scoti dar te rog continua......

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am mai ras de mult cu asa pofta... Si cred ca portia de ras ar fi si mai copioasa daca ai interpreta (intr-o inregistrare) personajele astea.

    RăspundețiȘtergere