luni, 26 septembrie 2011

interviu cu oana lis

Lib: sintem in cada, cu d-na oana lis
OL: da,stai sa-mi strang suncile mai aproape,sa incapi
Lib: Oana, vezi ca aia e pula mea, nu piciorul tau.
OL: ah, scuza-ma, ca la viorel asta smochinit al meu nici nu i-o mai gasesc. deci asa mai arata o pula?
Lib: da, nu s-a schimbat nimic de cind te-ai babardit ultima oara.
Apropo, de ce ai sfarcurile asa de mari?
OL: ca sa suga viorel mai bine si sa adoarma mai usor.dupa ce adoarme,ii iau cheia de la frigider si-mi fac plinul.
ca tine frigiderul incuiat,bulangiul.
Lib: am vazut ca tragi cu sete din narghilea. ai talent.
OL: la supt?
Lib: tu ai zis-o... chiar, de ce te-ai maritat cu viorel,din interes?
OL: ah, cum poti crede asta? mi-a placut ca e un barbat frumos, alb ca un suedez,puternic,si cu ochi albastri.
plus ca fute ca o masina de cusut.de asta sint mai plinuta acum,de cit a pompat in mine.
Lib: ok, multumesc pt interviu si astept sa ne chemi sa va filmam in dormitor cind faceti dragoste.
si iata si cele 10 platouri cu prajituri pe care ti le-am promis

4 comentarii:

  1. made my day . ahahahahahha

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu fiti rai! E dragoste curata, rar mai vezi asa ceva azi. Chiar ma gandeam la fata asta, cand o mai vedeam la tv, ce-o fi vazut la Lis?! Ea e plinuta, adevarat...dar nu e urata.Daca ar mai slabi putin si n-ar mai accepta sa apara in ipostaze ridicole la tv, ar fi ok. Haios interviul. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da da, dragoste curata de iesit din anonimat :))

    RăspundețiȘtergere