miercuri, 28 septembrie 2011

Jurnal extrem de "interesant" pe blogul lui CABRAL

Autor: tashu
"M-am intors de la live pe la vreo 11 P.M. Am mancat ceva, ne-au venit niste prieteni in vizita, pe la vreo 03:00 A.M.
au plecat cascand de mama focului. Ne-am pus la computatoare... pe la vreo 04:00 A.M. si-a luat-o pe Hello Kitty (soţia lui, Andreea, - n.r.) si-a plecat la naneala.
Eu am stat si-am mai scris pe blog.
am programat o poveste pe care vreau s-o fac vineri in Brasov sa se publice azi pe la pranz (c-o sa fiu in filmare atunci).
am mai cotrobait prin Spam dupa comentarii ratacite... in sfarsit, pe la vreo 05:00 A.M. m-am apucat de mailuri."

Iata partea nespusa:
la ora 10 pm-m-am dus sa-mi tai copitele mele negre cu bomfaierul,ca ultima oara piticania asta de andreea a zis ca era sa-i smulg o tita cu unghiile mele.
ora 11-am incercat din nou sa-mi indrept parul de la pula cu placa lui andreea . iar am dat gres.deci raman in continuare cu lateii mosteniti de la mama.
ora 11:10-am mincat 1 ciorchine de banane,dupa care am facut un foc de lemne in mijlocul camerei,cu un ceaun deasupra.
ah ce dor mi-e de un piept sau pulpa de misionar,asa cum mincam acasa cu tribul cind eram copil!
pe cei diabetici ii ciuguleam la desert,ca erau asa dulci!'
ora 12:-am intrat pe mail si le-am trimis salutari la cei 15 frati ai mei.iar s-au suparat 13 din ei ca le-am incurcat numele.
mai ales bulangiul ala de mgumba cucumba lambder salcader.
ora 01: am intrat pe blog,sa dau like-uri la stupizeniile si banalitatile debitate de andreea ,sexoasa asta pitica.
ora 02: am intrat pe mess,un pic de web chat cu colegul meu mircea solcanu.
i-am aratat vreo 3 minute cariciul,ceea ce l-a facut sa se slobozeasca instantaneu. el ma alinta "urangutanul meu nebun"
ora 03: mi-am montat noul cocotier,primit de la vraciul tribului, in dormitor. sa vezi ce somn ordonat o sa trag acum!
ora o4: m-am scarpinat (cu peria de sirma) la coaie, am tras 5 bashini de mi s-au ars chilotii in cur.
ora 05: m-am gandit: plec la culcare sau sa-i trag o muie scurta la piticania asta a mea?
mai bine plec la culcare.ultima oara cind mi-a supt-o au trebuit doctorii sa-i scoata amigdalele

4 comentarii:

  1. Super! Am ras cu pofta. Imi plac oamenii care zic lucrurilor pe nume. Din pacate sunt tot mai putini. Fantastica ideea cu blogul. Sunt cu totul de acord cu parerile tale. De mult timp spun prietenilor ca specia umana este in cadere libera pe scara evolutiei. Viitorul suna bine. Mult succes; nu iti urez sa ai inspiratie, ca la cate prostii sunt publicate in ziarele noastre vei avea material de parodiat pentru urmatorii 1000 de ani. Numa' bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. ba esti amuzant ,doar ca laso mai moale cu rasismu etc ca te aresteaza astia ..,sa mai scrii articole ca la jilava nai voie cu laptopu

    RăspundețiȘtergere
  3. esti fenomen......ma distrezi maxim.....imi plac oamenii directi,mult succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  4. esti tare ce sa zic ;) la mai multe postari.

    RăspundețiȘtergere