miercuri, 28 septembrie 2011

Interviu cu tamaduitorul Costel

Autor: tashu
rep: costele,esti sotul tamaduitoarei mama omida?
costel: nu,dom'le,am vrut sa fie si un barbat in bransa.nu era corect sa fie numai femei
rep: ai retete de vindecare in care utilizezi prezervative folosite?
o clienta de-a ta a gasit unul intr-o punga de ceai cumparata de la tine si a facut reclamatie.
costel(revoltat)-ce nerecunoscatoare! mi-am rupt sperma de la gura amantei ca sa-i dau la bolnava
asta si ea ma reclama?
pai sperma e esenta vietii,la cite beneficii are. e mai buna o tamaduitoare care foloseste singe de la ciclu,
sau embrion de copil avortat?
rep: nu era mai simplu sa-i oferi clientei sperma direct (in gura),decit intr-un prezervativ?
si,pe urma,ii ofereai si ceaiul, sa-si dreaga gustul...
costel: evit contactul direct cu clientii,prostia e contagioasa,cred
rep: vindeci orice? ai leac pt orice
costel:am leac pt orice,mai putin pt prostie,asa cum ti-am zis.
rep: am auzit ca multi din bolnavii tratati cu leacurile tale au cam murit.
costel: ai vazut ce eficient am fost? am ucis boala
rep: cu tot cu pacient?
costel: mai au importanta detaliile astea minore?
rep: ai clienti multi?
costel: da,mai ales femei din lumea buna,care evita sistemul sanitar romanesc dezastruos
rep: aici ai dreptate.ok,multumim pt interviu
costel:stai,te vad cam galben la fatza,cred ca ai icter, nu vrei sa te tratez?

* dupa un articol : http://www.click.ro/news/national/gasit-prezervativ-punga-ceai_0_1256874410.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu