luni, 26 septembrie 2011

INTERVIU CU tashu


rep: avem ocazia sa vorbim in premiera cu tashuuu !
De ce ai creat acest blog?
tashu: am vrut sa-mi refulez toata revolta impotriva prostiei,mediocritatii si snobismului asa zisei elite romanesti.
rep: doresti sa schimbi ceva in aceasta privinta?
tashu: mi-e imposibil,dar macar pot spune lucrurilor pe nume, deschis, fara teama de cenzura aplicata stupid.
s-a ajuns sa nu se poata posta cuvinte ca : jidan,tigan,cioara... e absurd. pe cine vrem sa menajam?
rep: multi iti reproseaza duritatea limbajului...
tashu: asta scoate in evidenta mai bine mesajul pe care vreau sa-l transmit. e greu sa-ti manifesti dispretul sau dezgustul in cuvinte frumoase.
rep: ce repere morale mai au romanii?
tashu: ce ideal feminin pot avea adolescentele noastre? toate vor sa devina "dive"-o noua meserie-,fotomodele,cantarete,asistente tv...
ce ideal ar fi pt adolescenti cind au ajuns sa se ia la bataie la un "concert" de manele ! realizezi dimensiunea dezastrului? concert de manele...
ce ideal pt femeile noastre? mariana muculescu care marturisea ca ia 500 euro pt un oral,iar acum e mare cantareata?
rep: ascult,vorbeste la liber :)
tashu: cunosc personal femei care au economisit sau au imprumutat mii de euro pt implant mamar cu silicon,sa-si modifice buzele,fesele,pometii.
MARELE demon virtual e massmedia cibernetica, virtuala. pe aceasta cale se cretinizeaza natia romana.
un exemplu elocvent : revista online UNICA,unde copiii nostri pot invata despre:
cum sa-i faci deepthroat partenerului,cum sa-i inghiti sperma, cum sa faci sex anal,cum sa fii nonconformist si sa faci sex in 3-4 sau mai multi,
cum,casatorit fiind,sa ai amant-a fara sa fii descoperit.
astia-s bolnavii mintal care,culmea,au acces la resursele massmedia si imbolnavesc spiritul romanesc
rep: publicitatea conteaza?
tashu: pt foarte multi conteaza bolnav de mult,daca pot spune asa.
exemplu: oana lis-sa ajungi sa chemi reporteri sa te pozeze si filmeze goala in cada cu apa,iar barbatu-su sa se uite admirativ la tot show-ul asta ridicol?!
in ce scop, ca sa demonstrezi ce?
maine ne vor invita sa-i vedem cum se caca,sau cum se fut, doar de dragul publicitatii.
Cel mai mare pacat al omenirii e VANITATEA. asta si speculeaza retelele de socializare.
sa arate fiecare mii de poze cu el insusi in nspe ipostaze, fiecare sa se simta o mica vedeta.
se trezesc zilnic,cu ochii carpiti de somn,intrebindu-se cati prieteni virtuali le-au dat add, cate LIKE-uri au primit la toate cretinatatile si banalitatile lor.
rep: multumim si te asteptam cu comentariile tale in continuare.
tashu: pe curind,si multumesc celor care ma citesc,celor care ma sustin si celor care ma injura

NU am comentat si nu voi comenta niciodata despre copii,batrani,bolnavi sau animale pe forumurile tabloidelor.Daca o face oricine altcineva folosindu-se de acest pseudonim,o face pe responsabilitatea lui

16 comentarii:

  1. Bun si la obiect...cam asta-i adevarul !

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo tashu! Eu te-as propune Prim-Ministru.

    RăspundețiȘtergere
  3. mey tashu eu nu zic k nu ai dreptate...in mare parte ai dar in comentariile tale alea care t rugai sa moara copiii sau sa se intample anumite lucruri oribile,blesteme si alte prostii akolo ce explicatii mai ai?un raspuns te rog!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. iata raspunsul,asa cum am promis: au fost f multe comentarii scrise de multi bolnavi cu capul care s-au folosit de numele tashu.
    nu sint responsabil. dar aici nu poate posta nimeni altcineva in locul meu.
    daca vei vedea aici ceva oribil te rog sa ma tragi de ureche :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Reactia mea, dupa ce intamplator am citit primele comentarii postate de tine a fost:''un nebun!'' Dupa alte cateva comentarii,fiind mai atenta, am constatat ca ''nebunul'' are o gramatica impecabila.Astazi , nu sunt foarte surprinsa sa gasesc aici o persoana cu o inteligenta sclipitoare, intuiam asta! O placere sa-ti citesc blogul, mi se confirma regula: nimic nu e ceea e pare a fi!

    RăspundețiȘtergere
  6. angi,multumesc pt comentariu. sper sa nu va dezamagesc

    RăspundețiȘtergere
  7. Am remarcat de mult faptul ca esti un tip, hai sa spun, altfel, iesit din tipare si asta din cauza faptului ca ne-am invatat cu prea multa prostie care ne inconjoara.Esti un tip mai mult decat haios, o sa revin, urmaresc ce urmeaza.

    RăspundețiȘtergere
  8. felicitari tashule,mi-ai smuls multe hohote de ras.tine-o tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  9. bravo!!!in sfarsit cineva care spune lucrurilor pe nume!!!Aceste asa zis "vedete" merita sa fie batjocorite.Daca candidezi la presedentie te votez=)).Sunt curioasa cati ani ai?

    PS:NU VREAU SA TE LEGI DE PERSOANELE BOLNAVE SAU DE COPIII CARE SUFERA IN REST TOTUL OK...O ZI BUNA ITI DORESC

    RăspundețiȘtergere
  10. Anormalul tinde sa fie normal, ce manipulare!!!
    Demonul virtual, numit massmedia...

    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte bine punctata superficialitatea oamenilor de azi...Dar stii ce, nu ne obliga nimeni sa stim ce face Oana Lis sau alte asemenea specimene. E adevarat ca sunt ca o invazie de lacuste, si fara sa vrei iti agreseaza retina, dar poti alege sa nu citesti despre asemenea oameni.
    E trist ca specimene de acest gen ajung modele in viata pentru cei mai tineri. Dar sunt ferm convinsa ca nu toti "copii" sunt asa de superficiali si nu toti isi doresc sa apara in tabloide ca subiecte de articol.

    Cat despre cuvinte precum "jidan,tigan,cioara" si menajatul unor anumite minoritati, eu cred ca e bine sa te gandesti inainte cum ar fi fost daca erai tu minoritar si ai fi avut de suferit de pe urma a secole de prejudecati.

    RăspundețiȘtergere
  12. anais,cind o tiganca fura o tava cu bijuterii dintr-un magazin in Anglia,cind tilharesc,cersesc la modul agresiv,cind violeaza,in Italia,cind se prostitueaza pe 3 firfirici in Spania asta se cheama ca Eu ii discriminez.
    daca eram cum spui tu,minoritar,nu as fi facut nimic din toate astea,as fi incercat sa ma ridic deasupra conditiei mele

    RăspundețiȘtergere
  13. Probabil ca ai fi incercat, mai frustrant ar fi fost sa vezi cum toate incercarile iti sunt zadarnicite de prejudecatile celorlalti.
    Eu una nu la asta m-am referit, ca prostituate, hoti, violatori si criminali sunt in toate natiile. Si daca e sa judec dupa faptele negative, olandezii ar trebui toti catalogati ca pedofili? Nu poti generaliza.
    In fine, eu spuneam doar cum te-ai simti sa fii aratat cu degetul ca fiind un hot doar pentru ca esti dintr-o anumita natie, cum ne arata italienii de ceva vreme - pentru ei toti sunt "rumeni di merda". Doare al dracu si ne enerveaza pe toti!
    Ce vreau eu sa subliniez este ca tu (nu neaparat tu, ci in general) te faci vinovat fata de tigani de aceiasi "magarie" de care se fac vinovati italienii fata de romani. De generalizare.

    RăspundețiȘtergere
  14. anais,fiecare natie are inscrise anumite trasaturi
    in codul ei genetic. vorbim de trasaturi care definesc o natie sau alta. nemtii sint harnici si disciplinati,italienii sint gargaragii,,englezii sint pragmatici,tiganii sint lenesi si hoti,etc

    RăspundețiȘtergere
  15. Mi-am dat seama ca sunt mai multe persoane care posteaza pe forumuri folosind acest pseudonim. Tu esti caustic, limbajul e destul de dur, e adevarat, dar se poate face diferenta intre comentariile tale si cele ale altor "tashu". Ale tale au substanta... Ma bucur ca am gasit blogul tau

    RăspundețiȘtergere
  16. iar eu ma bucur sa mai vad cititori inteligenti si scarbiti de mizeria morala in care ne scufundam.
    Bine ai venit!

    RăspundețiȘtergere