luni, 26 septembrie 2011

interviu cu bianca cracu-sanu

Binca dragusanu: buna,daniela!
daniela crudu : ah, nu-i asa ca sint buna?
bd: nu, am vrut sa spun "salut". danielo,nu ma fa sa vorbesc prea mult,ca mi-e greu din 2 motive:
1) din cauza botoxului nu prea pot sa-mi mai misc buzele
2) ma doare capul ingrozitor pe urma
DC: asa e cu durerea de cap,eu de asta si evit interviurile. in schimb, eu cind incerc sa gindesc
ma doare siliconul din uger.
BD: auzi,draga,si la bote asta,dupa ce ca am incercat sa-i repar imaginea shifonata de poponar,
sa creada lumea ca-i barbat,acum imi face probleme.
ieri mi-a spus ca-s egoista. cauta in dictionar si vezi ce inseamna
DC: caut,caut....hmmm,nu gasesc poza la "egoism".
BD: deschide dictionarul mai intai
DC: bianco, iar te dai inteligenta in fatza mea?
BD: auzi,tu? nu pe mine ma striga lumea "Pelicanul", gushato!
DC a nuuu, pe tine te striga "Plasticata", cica ar iesi vreo 200 de sacoshe din tine
si 50 de saci din plastic
BD: gata,ne vedem la cacatos in emisiune

3 comentarii:

  1. sunt convinsa ca si in realitate tot astfel de dialog poarta intre ele :D

    RăspundețiȘtergere
  2. un interviu foare realist :))).deci pe bune toate curvele nespalate sunt acum"dive"cel putin asa se cred ele ...curva tot curva ramane

    RăspundețiȘtergere
  3. scuze am vrut sa scriu foarte nu foare

    RăspundețiȘtergere