duminică, 25 septembrie 2011

interviu cu Hitler

Lib: Sintem la mediumul Arginta,care ne va face legatura cu spiritul lui Hitler
Arginta: stati ca-mi dau acum ochii peste cap, fac bulbuci la gura si ma dau cu curul de parchet
si veti vorbi cu hitler
Lib: asteptam cu nerabdare
Arginta: arrrrr,grrrr,brrr,prrrr.... cine m-a chemat din cazanul meu
Lib: mein Fuhrer, tu esti? sint un umil si imbecil reporter de la Libertatea
Hitler: spune repede ce doresti ,simulam al 3-lea razboi mondial,impreuna cu himmler
Lib: mein Fuhrer,e sfarsitul lumii, au ajuns negrii sa fie reporteri,moderatori tv.
se imperecheaza cu femei albe si fac hibrizi,mutanti genetic,tiganii ne coplesesc cu anal-fabetismul,
adolescentii au creierele spalate,nu mai reusesc nici macar sa mai ia un BAC bashit,
curvele sint ridicate la rang de Dive, evreii ne acapareaza pamanturile si bogatiile...
Hitler: fiule, linisteste-te, incearca sa respiri,uite ia niste zyclon B !
exista o solutie pt asta : acid sulfuric. sau sinteza intr-un cuvint : SAPUN
Lib: Dezvolta,mein Fuhrer
Hitler: cite kilograme de sapun crezi c-ar iesi din cioara aia borita de cabral?
Lib: multe, ca e malai crapat.
Hitler: vezi? uite-asa ar creste gradul de curatenie al romanilor care,sa fim sinceri,sint nespalati,
put a transpiratie de ajunge duhoarea pina la mine in cazan
Lib: asta pt ca ne-am tziganit ca natie, mein Fuhrer, de asta si ti-am cerut ajutorul
Hitler: jaja, hai ca acum tre' sa ma intorc la Himmler,sa jucam fotbal cu capul lui David ( capul lui Moise e rezerva)

Mai mult: Cabral participă la Campionatul Românesc de Fotbal din Las Vegas - Vedete de la noi | Libertatea.ro 

25 de comentarii:

  1. bv frate , esti cel mai tare .Respect

    RăspundețiȘtergere
  2. tasule, scobi-te-ar vulturii in curu-ti dulce!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo Tashule , te injuram pe unde te prindeam , credeam ca esti vre-un copil abuzat de vre-un unchi ceva dar vad ca iti umbla mintea .
    Cele bune !

    RăspundețiȘtergere
  4. sezational , esti un geniu , ar trebui sa compui opere de teatru , imi place mult stilul tau ! indraznet si dramatic !teatru , imi place mult stilul tau ! indraznet si dramatic !

    RăspundețiȘtergere
  5. cand te citeam la click cel mai tare ma amuzam de cum se agitau oemnii cand criticai vreo vedeta aici poti sa spui ce vrei!!!!tu scrie ca eu citesc :P

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte bun blogul tau. imi place la nebunie :)). o sa te urmaresc cu atentie in viitor. ar trebui sa iti pui un widget cu RSS sau follow prin email. numai bine :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Blietzkrieg,multumesc pentru apreciere,am activat
    optiunea "follow prin email

    RăspundețiȘtergere
  8. laso mai moale cu religia,hitler cabral si moise ..nu iti zic mai multe ca la ce nebun esti te cred in stare si de mai rau

    RăspundețiȘtergere
  9. prostimea ca metoda de control a maselor nu e ceva nou, doar eficienta cu care este implementata este la nivel nemaintalnit. presiunea sociala asupra celor care gandesc diferit este mare. dragut blog-ul, dar nu iti poate aduce decat probleme in societatea in care traim.

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitari maxime ! foarte interesant blogul.


    Zambetul intinereste , rasul te mentine tanar!

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari maxime ! foarte interesant blogul.


    Zambetul intinereste , rasul te mentine tanar!

    RăspundețiȘtergere
  12. Sus la link e ''interviu cu cabral'' si sunt AICI :) . O seara buna !

    IMC

    RăspundețiȘtergere
  13. cabral? bine ai venit,fratele meu negru.
    ma inspiri fantastic in ceea ce scriu.
    toate cele bune si tie

    RăspundețiȘtergere
  14. Piese de teatru... are dreptate persoana care ti-a sugerat lucrul asta. Cred ca m-as zgudui de ras, desi numai comic nu e ce se intampla acum in tara asta. Pe zi ce trece, ne afundam in rahat. Dar cu ce elan!

    RăspundețiȘtergere
  15. multumesc pt apreciere,am nevoie de sustinerea voastra,haideti sa aratam ca ne dorim si ne place ALTCEVA decit ceea ce ne baga ei pe gat.

    RăspundețiȘtergere
  16. Felicitari pt Blog . Ti-am citit toate subiectele.
    Ma bucur ce te-ai gandit sa faci ceva diferit .

    RăspundețiȘtergere
  17. Ma bucur ca ti-ai facut aces blog, citeam articolele de la click doar pentru comentariile tale la care radeam intr-una. eu una m-am saturat de toate curvele care se dau drept dive si de toti tiganii care nu stiu sa isi scrie corect numele.esti tare!!

    RăspundețiȘtergere
  18. foarte fain blogul, chiar ma bucur ca te pot citi aici...inainte deschideam click-ul doar ca sa citesc comentariile tale si ma tavaleam pe jos de ras...

    RăspundețiȘtergere
  19. nu sunt de acord cu ce spun "anonimi" astia! eu port svastica pe spate cu mandrie! mai departe frate! aranjeaza tu o intalnire cu toti cititorii tai si sa te tii discutii si pareri egale venite de la romani cu probleme,suparari dar ROMANI!

    RăspundețiȘtergere
  20. Bravo , votez cu tine !

    RăspundețiȘtergere
  21. Salut tashu ! ziceam ca sus era interviu cu cabral la titlul linkului si eu ma aflam AICI , adica la cel cu hitler [greseala de redirect] nu sunt eu cabral :)). Toate cele bune !

    IMC.

    RăspundețiȘtergere