duminică, 25 septembrie 2011

interviu cu adi minune

Lib: vorbim cu el magnifico, regele regilor cantaciosilor, nashul nashilor,
frumosul chiparosilor, inteligentul galactic,vocea lui Dumnezeiu pe Pamint...
AM: asa, mi-a placut,stai sa-ti lipesc cu scuipat pe frunte 100 de euro
Lib: ooo, saru' mina, faraonule, tutankamon a fost copil neispravit pe linga tine,prea Luminatule,
ca pe unde te poarta pasii se face lumina in jurul tau.
Am: asta m-a emotionat, nu mai am saliva, dar iti lipesc inca 100 de euro cu muci din nas,e bine?
Lib: creatorule, ma coplesesti, stai sa pup roata la ferrari-ul asta divin...mpumpumpu
Am: ah, ce ma adora lumea!
Lib: adoratule, candideaza la presedentia tarii, calauzeste-ne spre nemurire,fii nashul tuturor romanilor.
Am: da, o sa ma gandesc, voi infiinta dinastia Magnificul, eu fiind regele romanilor: Adrian intaiul
Lib: Am tablou cu tine acasa, in marime naturala, il tin pe birou
Am: ok, hai ca am de cintat,sa mai iau 10.000 de euro neimpozabili. doar nu vrea statul impozit.
doar regele ludovic al 14-lea a spus : je suis l'etat ; eu sint statul-deci impozitul mi-l dau mie
hai,v-am pupat. adu ba scaunul, ca nu ajung sa te pup

Mai mult: Video | Adrian Minune, naş în Ferrari la Piteşti - Vedete de la noi | Libertatea.ro 

2 comentarii: