luni, 26 septembrie 2011

interviu cu ilie nastase

Lib: domnul nastase?
IL: da, dar nu cel care va punea sa-i numarati ouale!
Lib: mai complicat e cu ilie,se poate intelege ca ilie de la scularie!
IL: te rog,nu am avut in viata mea boala asta venerica,scularie
Lib: nu, ca aia se cheama sculament.
IL: scularie,sculament, nu-i mare diferenta
Lib: mai jucati tenis?
IL:acum joc doar penis, cu SFAT-oasa asta mica a mea. eu servesc si ea primeste.
Lib: sinteti iubitor de arta,am inteles.va plac tablourile?
IL: da, mai ales tablourile cu mine. am unul chiar si in baie. eu ma iubesc si ma respect f mult.
iar brigite are tatuat la intrarea in pizda numele meu.
de aceea,cind i-o trag (o data la 5-6 luni),am impresia ca-mi bag pula in nastase.
Lib: am auzit ca va recasatoriti
IL: da,o sa fiu iar mire, si voi jura din nou credinta si dragostre pina la moarte noii mele partenere,in fata lui Dumnezeu
Lib: Amin


Lib: ilie,au trecut abia citeva ore de cind ti-ai bagat pula in gura unui coleg
reporter si acum ajungi iar nas curat la chur chachat?
IN: las' ca la cit sinteti de fomisti va cumpar o eugenie si va fut cum si cit vreau
Lib: da,asa e. si,ai comandat verighete tocmai de la Paris?
IN: da.mi-am comandat si hartie igienica tot de la paris,sa crape lumea de ciuda.
Lib: Hartie igienica cu chipul tau?
IN: verighetele sa fie imprimate cu mecla lui SFAT-oasa asta penala a mea, iar hartia linginerica
cu chipul meu.
Lib: ilie, vad ca in poza care ti-am facut-o te uiti in decolteul brigittei
IN: da,dom'le, numai cind stam la pozat ma lasa sa ma mai uit.
stiati ca noaptea ma pune sa dorm singur cu tabloul meu in pat?
Lib: cum, nu "ti-o mai da"?
IN: ba da, peste ochi,cind nu sar cu banu'. ma suge asta de bani mai ceva decit daniela crudu pulele.
LIB: te bucuri ca bighidia asta vrea sa-si aduca si puradeii la tine?
IN: pfff, abia astept sa-i vad pe gandacii astia doi misunind la mine prin casa.
dar ma razbun eu: am o scoala particulara pt ei.
uitati cum o sa arate orarul lor: ora de religie: se inchina la icoana cu mine-sfantul ilie
ora de istori- fosila vie-ilie
ora de sport- marele penisman-ilie
ora de desen-tablou cu natura moarta-ilie.
Reporterul(in sinea lui): daca ma mai trimit astia inca o data la besleaga asta imi dau demisia.
Lib: ok,multumim pt interviu
IN: uite, iti daruiesc acest tablou cu mine.ia-l linistit mai am vreo 5000 de copii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu