vineri, 10 februarie 2012

Miss Gradinita

Autor: tashu
Scriam in articolele trecute de ce-mi rezerv dreptul sa fut in gura emanciparea la femei.
Am mai descoperit inca un motiv (de parca mai era nevoie) pentru care femeia ar trebui
tinuta in lesa, si batuta cu lantul atunci cind o ia razna pe aratura.
Daca e cineva de vina pentru promiscuitatea, mocirla morala in care se scalda natia romana, aceea
e femeia. Nu generalizez, ma refer strict la femeia "emancipata", independenta, care-si creste
singura copilul. Rolul barbatului n-o sa-l poata juca niciodata, oricit de buna actrita ar fi.
Am vazut personal multe mame din astea, care-si cresteau copiii singure. Erau precum buruienile (copiii).
Iar ele nu aveau pic de autoritate.
Copil fiind, ma alintam si faceam tot felul de mofturi, nazuri, cind eram doar cu mama. Imi
permiteam orice, asa cum fac toti, dealtfel. In momentul in care intra in casa tatal meu, gata.
Si crede-ma, spun adevarul, nu ne batea sub nici o forma. Doar ca emana autoritate si sobrietate.
Era factorul de echilibru.
Iata ce se intimpla cind satana ramane gestanta si propavaduieste emanciparea si independenta
femeii: se organizeaza din ce in ce mai des concursuri de Miss...gradinita, copile, fetite...nici
nu stiu cum sa le numesc.
Nenea pedofilu', dai un ursulet de plush, si-o doza lu'mama ca sa ti-o sug?
Fetite intre 4-7 ani sint aduse de monstrii care le-au fatat (mame, le place sa creada ca sint), si
puse sa defileze pe podiumuri, sa faca parada modei. Rujate, machiate, imbracate in rochii de seara,
cu pantofi cu tocuri inalte, unele din ele trecute deja prin operatii estetice pentru a fi mai
mature si mai "fatale", frizeaza nebunia colectiva care a cuprins femeile.
De unde dementza asta care va stapaneste? Isteria cu care va dezbracati, expunindu-va ca o marfa
pe taraba? Ce poate fi mai infricosator decit o "mama" care-si nenoroceste propriul copil, crescindu-l
in spiritul depravarii? De unde sa fie educati, daca bietele caricaturi care i-au adus pe lume nu au
beneficiat ele insele de educatie?
Va expuneti fetitele-femei (nici nu stiu cum sa ii denumesc pe micii monstri) la toate viciile care
patroneaza lumea concursurilor de Miss, paradelor de moda si modeling: droguri, alcool, prostitutie.
Cu defilarile lor stupide trezesc imaginatia mintilor bolnave ale tuturor pedofililor.
Va mirati atunci cind vedeti din ce in ce mai multe violuri, in care victime sint fetite de gradinita?
Pai cariciul pofteste la carnita tinara, nu? Coana mare, doar ti-ai "expus" marfa in vitrina, am vrut
si eu sa ma servesc! E normal, nu?
sexy si rele, viitoarele pitipoance si femei independente 
Cum? De ce n-a "poftit" la mama fetitei violate? Hahaha, pai e deja batrina cotoroanta, are 19 ani, e
batucita de pula! Goguleanu vrea proaspat, nu-i place congelat sau la conserva.
Bietele copile vor ajunge sa aiba tarife pentru prestatii: suptul-o rochita, futaiul- un ursulet de
plush, sex anal-o papusa Barbie.
Urmatoarea treapta va fi la crese: ce poate fi mai placut pentru un pedofil care se respecta decit
sa i-o suga o bunaciune de 1 an?
Citeam despre nush care panarama care se declara credincioasa. O, da, se inchina la zeul Banana, zeul Castravete si zeul Vibrator, pe care-i tine in templul ei cald si umed.. Iar ea era animatoare si producatoare prin cluburile din Romania. Nu mai luati in deridere numele Domnului! Un crestin adevarat nu divorteaza, nu inseala, nu are parteneri de sex fara numar fara numar, nu fura, nu minte, nu ucide, nu blestema.
Daca va mai aduceti aminte cazul fetitei din Ucraina parca, violata in repetate rinduri de pedofili,
persoane sus puse (judecatori, procurori), care erau "prietenii" mamei". Realizati cosmarul?
Mama isi dadea fata de 4-5 anisori pe mina pedofililor. A intervenit si a "rezolvat" cazul tatal
fetitei, care a si devenit datorita metodei radicale, erou mondial. Vazind ca procesul treneaza si
demonii raman in libertate, i-a executat pe doi dintre ei, inainte de a fi executat el insusi.
Toate dementele care-si duc fetitele la concursurile astea de Miss sint femei divortate, independente
au probleme psihice, sint alcoolice si drogate.
Noul catalog iarna-primavara pentru pedofili.
Acum intelegeti de ce e nevoie de puterea, autoritatea si echilibrul care le pot oferi barbatii?
Nu va place, urlati ca nu va convine, nu va mai puteti activa gena de curva care zace in fiecare din voi.
Orice femeie lasata sloboda o ia prin balarii, mai mult sau mai putin, crezind, desigur, ca ea e miezul
din pizda, ea si numai ea e adevarul si dreptatea. Un barbat alaturi de voi inseamna responsabilitati,
renuntari, constringeri. Si guitzati nervoase ca vreti inapoi la troaca si in mocirla. Iar cind va schimbati
(pentru a cita oara) partenerul de sex, inainte de futai, credincioase precum va stiu, va faceti cruce
deasupra pulii (ca sa se scoale) si spuneti "Doamne-ajuta".

PS: domnilor, am incredere in voi, sper sa n-o luati la laba, uitindu-va la pozele din articol!

22 de comentarii:

  1. intr-adevar e groaznic sa auzi/citesti despre asa ceva...nici nu mai zic cat de ingrozitor e sa aprobi o asemenea...nebunie (putin spus) ,ca mama, ca spectator, ca persoana de televiziune...lumea a luat-o razna rau de tot....sunt total de acord cu tine tashule...cat de nebuna sa fii sa aprobi asa ceva!!!
    imi aduc aminte de serbarile din clasele I-IV, cat de frumoase si pline de inocenta erau, ce se prezenta,ce se pregatea pe atunci pentru serbari...apoi mi-am adus aminte in seara asta, ca prin cl a-7-a sau a-8-a, am jucat rolul lui Euridice in piesa de teatru "Orfeu si Euridice"...pai se compara asa ceva cu prezentarile astea de moda, in care "modelele" sunt acesti copii,care ar trebui sa invete poezii si jocuri specifice varstei, alaturi de parinti, in loc sa defileze imbracate ca niste femei ieftine??? si aici ma refer la preocuparile pe care le aveau mamele in acea perioada in ceea ce priveste activitatile copiilor, si la ce s-a ajuns acum...
    pai nici eu, chiar daca m-as stradui, nu as putea sa imi pun atat de mult machiaj ( pt ca sunt de parere ca, daca esti mai naturala, cu atat esti mai frumoasa...si mai "aproape de adevar") cat au aceste copile...
    concluzia mea este ca fac parte din acea categorie de femei care nu isi doresc sa demonstreze ca pot fi mai "tari" decat barbatul de langa ele,ca ma simt bine asa mica si fragila cum ma face el sa ma simt,ca daca am grija de casa si de copil nu ma simt "sclava"lui (asta nu inseamna ca stiu doar sa fac mancare , curatenie si sa am grija de copil)...si ca intr-adevar rolul barbatului in casa nu il pot inlocui nici o suta de femei, oricat de emancipate s-ar crede ele...ca am mult mai mult de castigat gandind asa, eu,copilul meu, familia mea...
    si ca drept dovada,ca, fiind o femeie cu gandirea mai invechita ,cum risc sa fiu etichetata, pot spune ca sunt fericita alaturi de tatal copilului meu, ca ma apreciaza pentru ceea ce sunt, pentru ceea ce fac, si ca nu as schimba ce traiesc acum pentru nimic in lume...
    si ca sa sustin ideea ta, referitor la cat de important este tatal intr-o familie, dau un ex mic si foarte la obiect...de multe ori cand imi iau fetita la somnul de amiaza,tocmai atunci o apuca joaca,ma pupa,se joaca cu parul meu, bolboroseste intr-una, s.a.m.d...ei, daca il chem pe tati, iar el ii spune "gata, treci la nani",imediat se cuibareste in bratele mele si sta acolo pana vine mos ene la ea:)
    e sfarsit de zi pentru mine, asa ca sper sa fiu iertata daca am trecut de la o idee la alta...esenta la ceea ce am vrut sa spun cred ca se poate intelege totusi:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. BRAVO, noiembbrie, sa ramaneti o familie unita si fericita!

      Ștergere
  2. Ar trebui să mă mulţumesc doar să constat ce dreptate ai , şi să spun că sunt de acord cu tine - că ai dreptate (şi chiar ai ) şi să mă limitez la atât . Dar mi-a lăsat un gust atât de amar şi de scârbos articolul ăsta încât - după două secunde de borală - mi-am dat seama că de fapt asta e doar partea cea mai negativă a lucrurilor şi ca orice extremă atinge doar o mică parte a realităţii din care facem parte . Din fericire pentru noi toţi , lucrurile astea pot fi comparate cu buruienile de lângă gardul unei grădini relativ frumoase şi îngrijite , şi acele buruieni se dezvoltă din cauza neatenţiei grădinarului care este prea preocupat de rezultatele generale ale muncii sale . MAJORITATEA oamenilor condamnă astfel de lucruri - care nu sunt defel normale - dar la fel ca şi în cazul maidanezilor "care are drepturi şi ei" ( să te muşte şi să te alerge că şi-aşa eşti sedentar şi nu faci destulă mişcare ) e greu să iei atitudine şi să te opui acestor lucruri , pentru că imediat se găseşte o turmă de babe nefutute care îţi sar în cap că le încalci libertăţile fundamentale de a se exprima . În viziunea acestor zombi chestia asta este o formă de artă , de manifestare a esteticului şi nicidecum o refulare a unor femei isterice şi nefutute care o iau razna din cauza hormonilor care le colcăie în creier sau le mişună prin pizdele şi cururile atât de dornice de pulă O DA ! de sfânta pula a unui bărbat care le-ar calma şi le-ar aduce înapoi pe linia de plutire , înapoi pe şinele de pe care au deraiat cândva . Gândeşte-te că au ajuns să facă fan-cluburi pentru criminali condamnaţi de lege pentru nişte fapte abominabile – ce să te mai miri că îşi vând copiii pentru imagine ? pentru nişte lucruri derizorii inoculate şi injectate în creierele lor ( lipsă ) de o mass-media dezlănţuită într-o goană nebună după nişte profituri care mai devreme decât credem vor distruge omenirea ? Totul pleacă de la nenorocita asta de televiziune care încasează profituri uriaşe de pe urma acestor lucruri speculând prostia şi dorinţa asta oarbă după celebritate ( pe care tot ei ţi-o inoculează în subconştient ) a oamenilor . Din păcate aceste extreme ajung încet-încet să devină lucruri normale ( repetiţia fiind mama obişnuinţei ) şi oamenii copleşiţi de greutăţile vieţii ( create de nişte sisteme masonice muuuuult prea bine puse la punct ) nu mai au timp să observe decât în fugă aceste lucruri şi să NU ia atitudine . Suntem prea preocupaţi cu găsirea unui loc de muncă , cu procurarea atâtor lucruri de care avem nevoie pentru a trăi ( decent ) , cu alergatul pentru un loc mai în faţă , încât am lăsat dracului cultura şi educaţia , am lăsat MORALA ŞI ETICA LA O PARTE în eforturile noastre de a da din coate – altfel fiind înlăturaţi ca nişte paie în bătaia vântului de o societate îndobitocită de efortul de a supravieţui . Când mă uit în jurul meu – ghici ce ? – nu mai e nimeni ! Nu mai e decât câte-un răzleţ ( şi ăla amărât vai pula lui ) cu care să mai schimbi o vorbă-două despre o carte sau despre toate nebuniile din jur . Restul sunt plecaţi te miri unde-n lumea asta largă preocupaţi de ceea ce am spus mai sus . Şi-atunci ce e de făcut ? Norocul nostru e că speranţa moare ultima !

    RăspundețiȘtergere
  3. Totul pleacă de la cum am fost educaţi şi crescuţi ( ţi-am trimis răspunsul la articolul tău de azi încă dinainte de a-l publica ::))) - ce inspiraţie pe mine ! ) Şi stai liniştit , ăsta e de-abia începutul a ceea ce ne aşteaptă de la "next generation" ! Generaţia crescută singură în faţa teveului sau a monitorului . Mai prindem pula pensie dacă e să ne-o asigure ăştia ! ::)))
    Mau dau o dată linkul ăla ptr edificarea tuturor ce n-au apucat să-l vadă :

    http://www.220.ro/funny/Inteligenta-Adolescentilor-Americani/N1ArpRd7rU/

    RăspundețiȘtergere
  4. Mesaj pentru Tashu

    BUZZ!!!
    Nu ai mai apărut de vreo două zile .... Ce-i cu tine ? Sper că nu ai probleme sau ceva de genul ăsta În rest ce-o fi cu liniştea asta pe blog ? Cred că au obosit cu toţii de atâta violenţă ..... E - uneori - prea mult , prea multă duritate , prea multă durere .... Oamenii mai vor să uite de kkturile ce îi înconjoară , vor să râdă şi să se amuze ... Nu au puterea să înfrunte mereu partea nasoală a vieţii , şi atunci stau ascunsi sau se mulţumesc să observe dar fără să intervină ....Uneori poate ar fi bun un respiro , o pauză de mesaj violent şi vindicativ - poate ar trebui schimbat tonul şi registrul pentru o vreme ..... Nu ştiu - e doar o părere , e doar o idee......
    Sper să nu te inspire mesajul meu pentru ai ataca pe cei care citesc blogul şi ai acuza de lipsă de coaie
    flo37bar: Uneori - deşi plin de cele mai bune intenţii - e dificil să convingi oamenii ..... Toţi au păreri , toţi au dreptul la opinie ..... toţi au problemele lor pe cap .
    Mai ţii minte mesajul anilor 60 ? PEACE MAN !

    RăspundețiȘtergere
  5. eu ma gandeam ca lipsa lui tashu ar putea fi motivata prin faptul ca are/vrea si el liber in timpul weekendului...asa m-am gandit...dar, marlboro, acum m-ai pus si pe mine pe ganduri...

    RăspundețiȘtergere
  6. http://www.youtube.com/watch?v=QdvfXWkvJUw

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te-ai gindi bine, noiembrie :) am avut de pus in jardiniere bulbii de frezii si begonii si sa-i duc in sera.
      weekend-ul e si pentru mine

      Ștergere
  7. Sunt nascuta in `89. Parintii mei dragi sunt oameni simpli, muncitori. M-au crescut cu toata dragostea si sacrificiul de care pot fi capabili parintii. Mama lucreaza in trei schimburi, tata lucreaza numai de noapte. M-au invatat ce au stiut ei mai bine, mi-au suflat in aripi cat de tare le-a stat in putere, m-au cladit cu dragoste si cu stradanie. Ca atare, am fost copilul care spunea "saru`mana", care ajuta cu sacosele batrana de la etajul 2, care a avut note foarte bune la scoala si asa mai departe.
    Am crescut la bloc, dar am petrecut vacantele la bunici, spre norocul meu. Si tot spre norocul meu, asa am descoperit satisfactia pe care o ai la sfarsitul zilei, cand istovit de munca, te asezi la masa cu bunicii si povestesti inca doua-trei ore te miri ce. La tara, la bunici, am invatat atatea: stiu sa fac paine, stiu sa fac mancare, stiu sa hranesc animalele din curte, sa mulg vaca, sa fac curat in grajd, sa dau cu sapa, sa spal rufe ( "in mai multe ape mama, sa miroasa a curat" cum zice bunica), sa bat covoare si multe altele. Cel mai mult imi placea sa-i astept cu mancarea calda cand se intorceau de la muncile campului si sa le fac prajituri si inghetata. Se bucura asemeni unor copii.

    Imaginandu-va ce am scris mai sus, puteti lesne intelege cum sunt, macar in linii mari.

    Acum sunt la facultate, la stat. Asa cum bine zicea George Bacovia " liceu-cimitir al tineretii mele", tot asa pot spune eu despre facultate. Iesim de pe bancile scolii niste forme fara fond, asta e tot ce poate invatamantul romanesc in momentul de fata. N-am incotro, trebuie sa indur si nu pentru ca nu mi-ar placea cartea, nu ! Ci, pentru ca stiu cat de putin valoreaza teoria aceasta intr-o viata de om, cat de putin te ajuta in viata reala.

    Il citesc pe domnul Tashu ( ii spun astfel nu pentru a-l "face batran", ci pentru ca imi dau seama ca lejer mi-ar putea fi tata) de cateva luni. Nu mai retin exact de cand. Initial, limbajul m-a socat, m-a facut sa simt revolta, repulsie, apoi, incet, incet am inteles despre ce e vorba.
    Eu nu as putea exprima atat de bine oroarea in care traim. Fiind un copil sarguincios, apoi o tanara ambitioasa, am realizat cat de mediocri sunt semenii mei, am simtit ura indreptata catre mine inca de la 7-8 ani. N-am scapat de apelative precum "tocilara", "aragaz cu patru ochi", etc. Mi se pare amuzant ca pe masura ce am crescut, lucrurile astea nu au incetat, ci, doar au luat o alta forma.
    Am observat cum romanul, daca vede ca esti o idee mai sus decat el, in loc sa lupte sa te ajunga din urma, incearca prin toate metodele sa te doboare la nivelul lui, nivel sub cel al marii,desigur.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt de acord cu cele spuse de dl Tashu : "Daca e cineva de vina pentru promiscuitatea, mocirla morala in care se scalda natia romana, aceea e femeia."
    Perfect adevarat, dar femeia asta oare s-a degradat de la sine ? Fara nici un "ajutor"? ( chiar astept un raspuns, cu mare interes).

    Apoi, femeia asta ( care nu e singura, nu-si creste copiii singura) are un BARBAT langa ea. Stiti ce e acela un barbat, dupa mintea mea ? Pentru mine, cel mai frumos si mai puternic barbat e tata. E vorba de acel barbat care se lasa la urma cand vine vorba de haine ori mancare, e vorba de acel barbat care se coboara la mintea pruncilor. Tata era singurul pe distanta de cateva blocuri, care iesea sa joace badminton cu fiica sa dupa ce noaptea fusese la munca, tata ma ajuta la lectii ( in timpul asta mama gatea sau facea alte treburi prin casa), tata era cel la care ma duceam cu mai toate intrebarile zicand in sinea mea " lasa, ca tata stie mai bine, il intreb pe el". Tata o ajuta pe mama la gatit, tata
    tata nu se da la o parte de la nimic. E tare mandru de muscatele lui de pe balcon pe care le ingrijeste ca pe niste copii...( nu e nicidecum "balaurul". Mama nu a zis niciodata " fii cuminte, ca-l chem pe taicatu`!" - asta mi se pare aberant).
    Acesta este un barbat. Acest om care este trup si suflet pentru femeia si copilul lui. Acesta este leul care isi apara familia si de care are grija sa nu-i lipseasca nimic. E BARBATUL.

    Ori, avand in vedere ca ma uit in jur si vad numai burtosi unsurosi, duhnind a shaorma si bere, cu ochii injectati de alcool, extrem de interesati de fotbal, seminte, politica, sex ( niciodata dragoste sau iubire, fereasca Dumnezeu !),certati cu apa si sapunul, limitati intelectual, citind de zor prin metrou sau tramvai Libertatea si Cancan, ce sa inteleg, ce sa caut, ce sa aleg ?

    Sunt mizerabili. Acum cateva zile, eram pe peronul metroului, infofolita, cu bocanci in picioare, geaca pana aproape de genunchi, fular la nas, ce sa mai, tot echipamentul, cand un nene a trecut pe langa mine si a fluierat usor in timp ce ma privea ca pe o halca de carne de la aprozar. De ce? Meritam eu asta ? Eram infofolita pana in crestetul capului.

    Cu ce era aici de vina FEMEIA ? ( din nou, astept raspuns). Si asta nu e decat un exemplu.
    Ma imbrac atat de decent incat mama zice ca sunt ca o baba, nu ma machiez, am unghiile scurte si ingrijite, nu am haine mulate, scurte, nu sunt catusi de putin frivola, doar ca m-a binecuvantat Dumnezeu cu trasaturi simetrice. Nimic mai mult.

    Si eu sper la mai bine, imi doresc nespus vindecarea morala si intelectuala a acestui popor, insa cand vad pusti de liceu manifestandu-se ca niste oameni ai cavernelor, imi vine sa plang in hohote. Cand aud manele, imi vine sa urlu. Cand se aseaza in fata mea vreo blonda oxigenata, cu unghii si bot roz si ma priveste dispretuitor, imi vine sa o intreb cat face 4X4 ( ca de masini sigur stie). Si asa cum a spus dl Tashu, sunt satula de viata inca de dinainte de a incepe. Foarte adevarat. Stiti de ce ? Pentru ca vreau sa Traiesc, nu sa supravietuiesc.

    Cu sinceritate,
    Natalia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Natalia, Natalia, unde ai fost pina acum? Iti reprosez ca ai tacut pina acum! Ma intelegi?
      Am nevoie de vocea ta, fa-te auzita! Ce ai scris tu aici m-a uns la suflet! Deci mai exista bun simt
      si idealisti! Imi voi pregati raspunsurile la intrebarile tale.
      Mai sinteti ca noiembrie, Natalia? Daca da, de ce nu spuneti nimic?

      Ștergere
    2. acum o sa fiu el cel care intra in lanul de panselute al matusii tamara, cu bocancii de armata nr 48.
      Natalia, aparent, lumea te va percepe ca pe o fata cuminte, cu valori morale solide, dar...cel putin pe mine nu ma incanta prea tare ce-ai scris pe aici pentru ca nu sunt de acord cu majoritatea ideilor.
      Dar nu vreau sa iti fac teoria chibritului si sper sa ma insel...sa nu iti dai si tu cu firma-n cap asemeni unui alt cititor tanar si nelinistit...
      eu iti spun doar ca o femeie trebuie sa fie frumoasa si feminina indiferent cine o fluiera...si ar fi bine sa lasam ipocrizia deoparte, pentru ca e bine stiut faptul ca femeile vor sa fie admirate (aaa! se mai intampla sa nu fie mereu barbatul viselor tale, dar pt asta tot te simti bine cand intoarce capul dupa tine cate unul...preferabil mai tanar asa)

      tashule...sau "domnule tashu" (aici recunosc...nota 10 Natalia), eu zic sa nu ne mai deprimam aiurea cu kkturile cotidiene

      ieri m-am distrat de minune recitind cartea preferata a copilariei :))

      pt cine nu a citit, va recomand cu caldura "Ispravile lui Pacala" - Petre Dulfu

      Ștergere
    3. Vlad, recunosc, ai avut dreptate cu tinarul nelinistit care s-a dovedit a fi o mare cacialma. Exact ca la jocul de poker. Vezi articolul "Cultura la romani", citeste genul de comentarii care le-am postat acolo, pune la puterea a 10-a, si vei avea o idee despre dejectiile care le poate debita
      o minte bolnava, crezind ca toate mizeriile care mi le trimite ma pot afecta in vreun fel oarecare.

      Ștergere
    4. Imi asum tot ceea ce am scris si mai ales, stiu ca m-am expus criticilor, parerilor contrare.

      Imi doresc doar sa-mi fie apreciata onestitatea cu care m-am aratat.

      Nu caut sa incant pe nimeni, nu doresc aprecierea nimanui, nu vreau statuie pentru cateva cuvinte scrise pe un blog.

      Gasesc usor jignitoare referirea la ipocrizie si asta mai ales pentru faptul ca nu am dorit sa scot in evidenta ca am fost admirata (intr-o maniera ciobaneasca), ci faptul ca nu am putut intelege de ce fara a purta vreo vina am fost "tratata" astfel. Daca as fi vrut sa starnesc admiratia, in mod sigur as fi abordat alt stil.
      Cat despre "dar pt asta tot te simti bine cand intoarce capul dupa tine cate unul...preferabil mai tanar asa" pot spune cu tristete ca sunt bagata in aceeasi oala cu femeile frivole. Am spus chiar in postare ca nu sunt deloc asa.

      Comentariul mi-a fost adresat direct, dar registrul folosit e unul total antagonic cu ceea ce am exprimat eu mai sus. Sintagme precum : "aparent, lumea te va percepe ca pe o fata cuminte","sa nu iti dai si tu cu firma-n cap", "sa lasam ipocrizia deoparte", "kkturile cotidiene" denota LIPSA DE RESPECT fata de mine. De ce ? Doar pentru ca sunt mai tanara ? Din start m-ati subestimat.

      Asa ca dle Tashu, iata de ce nu spunem nimic. Oameni ca dl Vlad si multi alti romani asemenea domniei sale (care sunt coplesitor de multi) reusesc sa spele pe jos cu tot ceea ce inseamna bun simt, sinceritate, respect, initiativa si deschidere. Sincer, primul lucru la care m-am asteptat a fost un raspuns ca acesta.
      Pentru ca am oferit respectul binemeritat unui domn mai in varsta decat mine, am primit nota 10! Am folosit cuvantul "domn" nu pentru diferenta de varsta, ci pentru experienta de viata si intelepciunea dobandite, dle Vlad, intelepciune de care nu prea ati dat dovada in raspunsul dvs, raspuns pe care l-as nota cu 5 ( nota de trecere).

      Motivul pentru care am scris pentru prima data pe acest blog a fost acela ca am dorit sa-i arat dlui Tashu ca mai exista si romani pentru care merita sa spui " Iubesc Romania!" chiar si cu jumatate de gura.
      Poate ca am gresit descoperindu-ma aproape in totalitate pentru ca iata, am permis sa se intre in "lanul de panselute cu bocancii", dar am vrut cu tot dinadinsul sa se inteleaga ca mai presus de toate sunt OM.

      Asta e, astia suntem.
      Dle Vlad, astept cu interes tropaitul bocancilor.

      Ștergere
    5. Natalia, fii te rog ingaduitoare! Vlad a folosit cuvintele ca pe o arma de aparare.
      Sintem patiti cu tineri care promiteau sa fie deosebiti, si s-au dovedit a avea doar un ambalaj frumos colorat, fara continut.
      Ti-a facut "botezul" forumului :)
      Argumentezi ceea ce scrii, asta imi place. Vad modestie si bun simt. Ne dorim sa fii o rara avis si sa ne arati ca valorile adevarate nu dispar, indiferent de vremuri, mode si tendinte.
      Inca o data, bine ai venit si te astept sa mai scrii. O faci bine, ma gindesc ca ai putea contribui chiar cu un articol.

      Ștergere
  9. Bine v-am gasit ! :)

    Sper sa fi fost doar botezul si nu lipsa de toleranta.

    Cat despre scris, e singura mea pasiune. La altceva nu prea ma pricep, plus ca stiti cum se spune " hartia e mai rabdatoare decat oamenii". Inclusiv Anna Frank isi incepea istorisirile cu aceasta propozitie atat de plina de esenta (aviz amatorilor, "Jurnalul Annei Frank" a aparut recent, tradus din neerlandeza in limba romana, la ed. Humanitas).

    Ma bucura nespus invitatia de a scrie un articol. Astept o idee si mai ales, astept inspiratia.

    Pentru moment, dle Tashu, stau pe prispa casei si admir florile. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Natalia , Natalia , ai închis ochii , ai inspirat profund şi te-ai aruncat cu capul înainte fără colac de salvare . La prima ta postare ai reuşit să uimeşti prin sinceritate , prin prin căldură şi prin modestie ....lucruri rare - dar normale dealtfel . Or după câte vezi în jurul tău lucrurile normale au ajuns o rara avis în zilele noastre , ceea ce face ca minţile noastre pervertite de atâta prefăcătorie să reacţioneze în mod ciudat ( Vlade tată , te trag de urechi :) - no ofense ) şi să luăm cu circumspecţie onestitatea şi bunul simţ . Dacă vei reuşi în continuare să treci peste înţepăturile amicale ( inevitabile uneori ) te vei dovedi o parteneră de nădejde de discuţii pe acest blog . Eu unul te salut şi îţi spun "bine ai venit" . Dacă vei reuşi în continuare să nu roşeşti la limbajul colorat de aici ( folosit pentru o mai bună nuanţare şi accentuare a unor lucruri şi stări de fapt ) îţi aşteptăm în continuare postările . Sperăm să lărgim astfel nucleul acesta al oamenilor care doresc LUCRURI NORMALE de la viaţa din jur .

      Ștergere
    2. Şi apropo , unde naiba admiri tu florile că la noi e zăpada de câţiva metri ::))) ??? ( sau ai vorbit în figuri de stil ? )

      Ștergere
    3. Te salut , marlboro !

      Daca ma gandesc bine, eu insami am perceptia alterata de atata anormal incat, nu mai recunosc normalul.
      Bineinteles ca era o figura de stil. :))

      Ștergere
  10. Tashule , eu ştiu că-i faină lâncezeala şi traiul de huzur cu nasu-n pizdă !!! ::))) dar pe noi nenicule cui ne-ai lăsat ??? De aproape o săptămână doar îngroş rândul "vizualizătorilor" ( ::))) - ) în mod inutil dealtfel că văd - ghici ce ? - tot aia . Te penalizez în numele cititorilor acestui blog care aşteaptă cu sufletul la gură o activitate mai prolifică . Salut .

    RăspundețiȘtergere
  11. Marlboro, fratele meu alb, imi pare rau! Dar studiez niste soiuri noi de trandafiri, sa vad daca se merita sa-i am in gradina. Si cum stii ca-mi place sa fac lucrurile temeinic, blogul poate sa mai astepte. Prioritatile mele sint altele acum.
    Am acum organizat un concurs de frumusete la trandafiri.peste 200 de soiuri noi se lupta sa-mi cistige admiratia si sa-i iau acasa. Selectia e dura :) procedeaza si ei la fel ca pizdele, imi arata tot ce au mai frumos, poate poate...

    RăspundețiȘtergere