miercuri, 4 aprilie 2012

Ebb Tide return

Autor: tashu
Revin cu Ebb Tide. Nu ma pot abtine. E incredibil de irezistibil. M-a cucerit irevocabil si iremediabil.
Infloreste, dom'le ! Frumos si mult. Si parfumat de ametesti. Iti vine sa-l iei in brate, sa-ti lipesti nasul si
obrajii de el (ceea ce si fac, zilnic, de mai multe ori).
Daca acum, cind e pui, acum, in martie-aprilie, cind au fost si -2 grade Celsius, mi-a inflorit asa, realizezi ce 
potential are? L-am pozat din nou, l-am si filmat de data aceasta, iar filmuletul l-am postat pe Youtube.
Iti voi da link-ul, sa-l vezi si tu. Trebuie, e o minune. E si un privilegiu, nu stiu cite clipuri video cu Ebb Tide gasesti pe internet.
Frumusete la absolut. Mai mult nu exista.
Dave, sa-ti dea Dumnezeu sanatate, datorita tie am bijuteria asta cu petale. M-am lacomit, nu mi-a ajuns unul.
Al doilea a inceput deja si el sa-nfloreasca. E fratiorul cel mic.
Fiind pui, e fragil, are ramurile foarte flexibile. O tija florala, cu 15 boboci pe ea, s-a rupt sub propria greutate, cocosata de flori. M-am injurat o zi intreaga ca nu l-am sustinut pe un suport. Era cit pe ce sa-mi fut si una.
Nu m-a lasat nevasta, a spus ca ma serveste ea, mai cu mila.
nevasta-mea e cam geloasa pe el. a zis: "bine ca n-are pizda"
As cumpara o mie de Ebb Tide. E un trandafir "dragalas", daca ma pot exprima asa. Ma surprind mangaindu-i florile si frunzele. Si-l pup mai ceva decit un adolescent pe prima lui pizda. Ma uit la pielea aspra de pe maini, la bataturile de la calcaie pe care le pot folosi drept sandale de piele, apoi ma uit la trandafiri, si-mi spun: "As
lua-o de la capat iar, as sapa alte j-de mii de gropi sa-i plantez, as aduce alte zeci de roabe cu pamint din padure, sa aiba copilasii unde sa creasca. Trece lumea, se opreste, admira, face poze, pleaca, revine.
Linga el, in dreapta, e plantat William Shakespeare 2000, cu o culoare relativ asemanatoare
E ca un loc de pelerinaj. Si-s obosit, dar mindru si fericit, asa cum esti tu de plodul tau cind ii apare primul dinte si nu se mai caca pe el.
Astept cu nerabdare luna mai, cind vor "exploda" cu flori toti trandafirii. Luna cind abia astept sa vizitez
rosarium-ul din Parc Bagatelle din Paris. Promit sa filmez si sa fac poze cu cei mai frumosi trandafiri din lume (pe care-i am si eu in gradina, in mare parte, doar ca-s pui).
poza facuta cu setari diferite de primele, culoarea e usor artificiala
Revin la Ebb Tide, e perfect, puncteaza maxim la toate criteriile de apreciere:
Culoare                - 10/10 (culoare deosebita)
Parfum                 - 10/10
Frumusetea florii   - 10/10
Prezenta generala  - 10/10
Rezistent               - 10/10
Frecventa inflorire - 9/10  (ce vrei, trebuie sa-si traga sufletul intre doua infloriri)
Feeling                 -11/10 (daca pot scrie asa, te indragostesti de el, pur si simplu).
In concluzie, un "must have", un campion absolut la categoria "usoara", intre 50-70 cm inaltime.
Nu uita, te rog, vizioneaza clipul cu Ebb Tide pe Youtube, se merita. Filmat Full HD, pentru ca sa nu-ti obosesti ochii (sa vezi ca-mi pasa de tine). Promit sa postez clipuri cu toti trandafirii care formeaza elita.

--------------------------------Ebb Tide------------------------------------------------
-----------------------http://www.youtube.com/watch?v=JiBw3vptrz8------------------------------

5 comentarii:

  1. Superb si fara nici un comentariu....iar ceea ce mi-a placut e "muzica" sublima care a insotit prezentarea, multumesc:)
    chiar sunt curioasa sa vad intreaga gradina, pare a avea ceva magic...

    RăspundețiȘtergere
  2. Rabdare, dulcinea, vei vedea toata gradina. Doar ca Ebb Tide a fost mai "precoce" :)
    Iar de "muzica" aia beneficiez zilnic

    RăspundețiȘtergere
  3. superb:), chiar frumusete la absolut!

    http://www.youtube.com/watch?v=aGCEH6hpI-Y

    RăspundețiȘtergere
  4. suberbi trandafirii tai , felicitari pacat ca pe filmulet nu se poate simti si parfumul lor....

    RăspundețiȘtergere
  5. poate vor inventa si filmul cu miros, nu numai cu imagine si sunet.

    RăspundețiȘtergere