joi, 6 octombrie 2011

Biserica sau Dumnezeu?

Autor: tashu
E simplu,popii au cerut rastignirea si moartea lui Isus. Atunci fiara cu chip uman si invesmintata in aur,numita Biserica,a fatat pieirea omului.
imi spunea un popa bine indoctrinat ca preotii au stapanit arta scrisului,datorita lor avem atitea manuscrise pretioase.
Da,ati stapanit-o atit de bine DOAR pt voi! pt ca e mult mai usor de manipulat si de condus omul fara carte,analfabet.
la inceput au fost cruciadele,denumite razboaie sfinte,purtate pt marirea sferei de influenta a papalitatii.
au fost masacrati multi evrei,in numele Domnului,desigur.
au urmat la rind caderile imperiilor aztec si incas,"ajutate" de bravii emisari crestini,conquistadorii spanioli
condusi de prea cucernicul Francisco Pizarro sau Hernan Cortes. "Slujitorii" Domnului au venit cu crucea,armele si variola ,si au plecat cu sutele de tone de aur. iar pe azteci si incasi i-au ajutat
sa ajunga mai repede la Domnul.
A urmat perioada "luminoasa" si "progresista" a Inchizitiei spaniole,sub binecuvintarea papei de la Roma.
Cate atrocitati si torturi in numele lui Dumnezeu!
observati azi in jurul vostru bogatiile imense pe care le-a acumulat Biserica-si cea catolica si cea ortodoxa.
mii de hectare din cele mai bune pamanturi,paduri,ape. observati numarul imens de manastiri si biserici
construite printre blocurile oraselor.
Se reflecta asta in relatia omului cu Dumnezeu? dimpotriva,a crescut direct proportional putreziciunea morala.
ce reper moral esti tu,alesul Domnului,mesagerul Lui pe Pamant,cind ma lasi cu mortul pe masa
pt. ca nu am bani destui,cand imi bati la usa de doua ori pe an,si atunci doar ca sa-mi iei bani?
cand ai mercurial la toate "serviciile" pe care le faci? Dumnezeu e in fiecare din noi si tu-L pui atunci
sa plateasca?
Cum traiesti modest si umil cand tu esti imbracat numai in straie cusute cu fir de aur,porti coroana
pe cap ca imparatii sau ca Gutza,cand esti roz,rotofei si cu ceafa lata ca a unui cocalar,
cand dai mainile ,plictisit,la pupat la toate babele de la tzara,aceleasi babe care,cautandu-si iertarea
la tine inainte de a crapa,isi doneaza casa sau pamantul,parohiei. Iar tu,dupa 2-3 ani,ai dreptul sa le cumperi cu 3 firfirici pe numele tau.
Cand te prostituezi spiritual,pentru Sfantul BAN la care te-nchini,acceptind in interiorul manastirii,sarbatorirea hramului adormirii Maicii Domnului, de catre pelerini,cu gratare,mici,bere si manele?
Cum sa cred in tine,mesagerul Domnului,cand te imbeti (cu singele lui Isus,ai sa-mi spui),injuri, futi enoriase
si esti mai depravat decit un bordel,cand ii cumperi masina de zeci de mii de euro la imbecilul ala
mic al tau pe care,evident,il trimiti la studii in strainatate,ca aici ii pute?
Si ma ia asa o greata de toate astea si-mi vine sa borasc pe toata curvasareala asta morala!
veniti cu tot felul de oase pe post de SFINTE moaste:ale sfantului DUH,ale sf.Pacalici,impreuna cu sf.Pogonici.
si ne puneti sa ne inchinam la ele si sa le pupam,la fel ca pe icoanele pe care le purtati in brate,
icoane facatoare de minuni,desigur.
CAZ REAL-sa vezi pina unde poate merge manipularea si prostia omeneasca: o biserica de-aiurea
are ca sfinte moaste, craniul sfantului Ioan,cand era adult,iar alta biserica,
din alt colt al planetei,are craniul aceluiasi sfant,dar cind era mic.
Ma poate lumina cineva in legatura cu absurdul asta?
Cum sa cred in tine, Parinte,cand ma turnai la securitate?
nici nu stiu cu ce titlu sa ma adresez cind vorbesc umil cu tine,pt ca nici un rege nu se poate
mandri cu atatea titulaturi: prea fericit,prea inalt,prea luminat,prea sfant.
mai bine merg astea: Prea Imputit,Prea Lacom,Prea Imbuibat.
cum sa cred eu in tine,cand tu confunzi dragostea pt aproapele tau cu dragostea pt enoriasele
tinere,naive si bune de pula,sau,mai rau,pt.cururile fratilor tai de credinta?
Vreau eliberarea,curatarea si purificarea de toate astea!
vreau ca,in drumul meu catre Dumnezeu,sa nu ma mai impiedic de tine,parinte!
vreau sa nu-l mai rastignesti in fiecare zi pe Isus, i-a ajuns o data!

30 de comentarii:

  1. Religia este cea mai eficienta arma de distrugere in masa si de spalare a creierelor. Am taiat-o cu religia in urma cu 5 ani. Dintre toate religiile, cele abrahamice sint cele mai nenorocite, in top fiind crestinismul, indiferent de subramurile lui. Isus? Din moment ce nu mai am nici o treaba cu religia, contest existenta acestui personaj. Daca a existat, in mod sigur, informatiile despre el au fost manipulate astfel incit sa-i serveasca pe cei "de sus". Cu alte cuvinte, daca Isus ar veni acum si ar vedea ce-i pe aici, ar lua o bazooka si le-ar face felu' tuturor cretinilor.
    Fiecar e liber sa creada in ce vrea, atita timp cit nu incalca libertatea altei persoane. In momentul in care vrei sa-mi bagi pe git religia, lucrurile se schimba. Cum se intimpla acum in scolile si liceele de la noi. Sintem stat laic? Pe hirtie, si aia igienica. Neoficial, Rromanika este teocratie ortodoxoida. N-avem de nici unele, dar avem MALL-UL BANTUIRII NEAMULUI PROST. ACOLO SINT BANII DVS.!!! Despre evrei, cu alta ocazie, poate. Si apropo, Torquemada era evreu convertit (marano) si este posibil ca si timpitu' de Columb sa fi fost. Asta spune ceva, dupa parerea mea.
    Referitor la moaste - alta pacaleala de proportii. Popor lingator de oase moarte, asta sintem. Asa-zisele "moaste" sint oase de animale (capre, vaci, cai, oi etc.) sau ale unor oameni obisnuiti. Oricine poate fura niste oase sau un craniu din cimitir si, contra unei sume de bani sau altor bunuri, le vinde unei biserici si gata "moastele". Ce dovada are Ion ca moastele sint "sfinte"? S-a facut vreo expertiza? De unde provin? Dar cind tara te vrea prost, drona, nu comentezi, te supui, ca de-aia esti "oaie". De mizeria numita "cler", nu are rost sa mai comentez. Insusi un papa catolic a recunoscut, in urma cu niste secole, ca pacaleala cu religia a tinut nesperat de mult si i-a imbogatit pe multi, deci... Si contrar kktului cu care sintem hraniti oficial, BOR-ala nu a avut de suferit in comunism, din contra. Prietenii stiu de ce...

    XYZ

    RăspundețiȘtergere
  2. XYZ,sint de acord cu ce spui,dar faci o mare confuzie,ca religia si credinta ar fi acelasi lucru.

    RăspundețiȘtergere
  3. asa e de cand lumea si asa va fi in continuare ....e strigator la cer ce se intampla !acu mi-a venit in minte melodia lui florin chilian-popo chip de drac sau ceva de genu..in fine..cand te apuci sa vb de religie si sex nu mai termini niciodata :))) ma retrag :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Tashule, nu am facut nici o confuzie, dar sint strins legate cele 2 notiuni. Am vb de amindoua, daca tot s-a ivit ocazia. Daca vrei, iti pot recomanda o carte care sa te lamureasca, referitor la religie/credinta. E una dintre (foarte) putinele si e scrisa de un roman stabilit in Suedia cu ani in urma. Cartea se numeste "Proiectul Terra" si este scrisa de Toni Victor Moldovan. Se poate lua si de pe net.

    XYZ

    RăspundețiȘtergere
  5. http://www.youtube.com/watch?v=HUhGG_zWJ-I despre melodiaa asta vb se potriveste ft bine cu subiectu "Florin Chilian - Porunca 1 - Sa n-ai alti Dumnezei - Ca-n viata.flv "

    RăspundețiȘtergere
  6. XYZ, mi-as dori sincer sa separi religia de Dumnezeu. mi se rupe pula de religie, dar fara Dumnezeu n-as putea trai.Si da, Isus a murit pt pacatele noastre. Sacrificiul asta a fost facut degeaba pt multi.
    credinta e tot ce ma apara impotriva rautatii si prostiei omenesti,imi umple sufletul de iubire si liniste.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tashule? Isus a murit pt pacatele noastre? Esti sigur ca s-a intamplat asta? Tind sa cred ca e o alta nascocire a bisericii ca tot ce tine de biserica. De un singur lucru sunt sigura: Dumnezeu e in fiecare dinte noi, restul e can can... Mi-e lehamite de cati oameni inculti mai exista care nu vad realitatea a ceea ce este, de fapt, biserica si cei ce o slujesc. Iar picatura care a umplut paharul: aici popa a inceput sa circule cu botezul intre craciun si revelion...probabil nu-si umpluse contul bancar pe anul 2011 precum planuise :)) FELICITARI pentru articol!!

      Ștergere
    2. Ardeleanca, raspunsul meu a fost clar, fara rastalmaciri. popii doar au deformat , denaturat credinta adevarata.
      n-ai tu idee cit de generos a fost Dumnezeu cu mine. Fara EL as fi intuneric si ratacire.
      Mi-a adus, dragoste, liniste, echilibru, sanatate si bunastare. Cind toate astea?
      Dupa ce m-am intors la EL.
      cistigul e imens din toate punctele de vedere

      Ștergere
  7. savina, multumesc pt link,e fain,chilian canta ceea ce deja am scris eu aici :)

    RăspundețiȘtergere
  8. tashu,
    ma bucur ca separi religia de credinta, este o diferenta ca de la cer la pamant intre cele doua. Religia este pentru indoctrinati, inculti, oameni multumiti cu firimituri, credinta este pentru cei care il doresc cu adevarat pe Isus.
    Ce nu pot eu sa inteleg este limbajul tau vulgar. Adu-ti cminte ca Isus-ul pe care spui ca il iubesti si fara de care nu poti trai, spune in evanghelii, ca va veni o zi cand vom da socoteala nu numai de felul in care ne-am trait viata, ci si de "fiecare cuvant nefolositor, pe care l-am spus cata vreme am trait in trup"
    Cum crezi ca vei putea sta in prezenta Celui Prea Sfant, cu niste buze atat de murdare? Cristos, da, a murit pt pacatele noastre, din pacate jertfa lui este zadarnica pentru cei mai multi, dar tot El, de fiecare data cand a iertat cate un pacatos a spus : "du-te si nu mai pacatui!"
    Fa si tu la fel! Fii binecuvantat!

    RăspundețiȘtergere
  9. cosmine,sint onorat ca ai citit ce-am scris.
    limbajule meu vulgar curata mai usor decit daca as vorbi "ca la carte",e dushul de apa rece pt spiritele amortite.
    Emil Cioran spunea despre vulgaritate ca este o cale de purificare egala extazului-cu conditia sa fie suferinta.
    si la mine este suferinta sa vad mocirla in care ne afundam. de asta strig,sub toate formele:Trezirea.

    RăspundețiȘtergere
  10. cosmine, daca buzele sint murdare inseamna ca au curatat bine,si asta e important,misiunea lor

    RăspundețiȘtergere
  11. tashule te admir din tot sufletul meu,imi place foarte mult cum scrii,tine-o tot asa...

    RăspundețiȘtergere
  12. Sa nu generalizam si sa extragem din continuturi.Ce e drept e drept...dar sa nu-i bagam pe toti in aceeasi oala!Sunt si oameni si preoti cu duh si har de la Dumnezeu....INCA MAI SUNT...SI DACA I-ATI CUNOASTE ATI FI MIRATI CA INCA SUNT CONTEMPORANI CU NOI! Pentru ca ei exista inca Dumnezeu are mila de noi....
    M

    RăspundețiȘtergere
  13. "Pentru ca ei exista inca Dumnezeu are mila de noi...."

    La cum arata planeta asta, tie ti se pare ca ar exista un zeu acolo, sus? A, da, stai, poate ca totul se intimpla conform planului "divin". Du-te si fa-ti un control, cunosc io un psihiatru prima-ntii! Te-a spalat bine pe creier religia, oita crestinopata!

    RăspundețiȘtergere
  14. "Pentru ca ei exista inca Dumnezeu are mila de noi...."
    ho ho..goooo...Ah ce-mi place in pl mea sa discut in contradictoriu!!!! Deci...marele anonim care spunea "Te-a spalat bine pe creier religia, oita crestinopata! "....posibil sa fie chiar Tashu undercover dupa exprimare :) , deci....daca eu ,noi,altii etc suntem "oite crestinopate" ...tu cine pl mea esti bey nea pl kur -ca nici macar nu te semnezi aici?? eu am lasat argumnetul meu ,ca-s oaie ,tu ce argumente ai ca "religie" ne-a spalat creierele si ne-a facut "oite"....??Poate eu asa gandesc dar face to face ai fut in gura de natarai?Ce are ce simt in suflet si modul cum ma exteriorizez???? Una e ce ai in suflet si alta cum te exprimi in fata raului! Si cum zicea si Tashu in articol...si noi subintelegem,de ce sa pupui mana popei cand poti direct sa-l imbratisezi pe Dumnezeu??? Daca ai deschide okii mai bine...si ai stiudia putin mai multe fenomene,ai intelege ca dezastrul planetei este facut de rau,de cei rai-de oameni...iar ca acei oameni cu har de care vorbeam eu lupta pentru supravetuirea planetei si salvarea generatiilor urmatoare...acei oameni inca ne mai tin in viata,altfel eram de mult apusi....si in toate acestea exista Dumnezeu...nu "un zeu"...dar fiecare cu parerea lui,eu ti-o respect pe a ta,dar nu sunt de acord cu ea! Hai noroace la toti.Zi ceva nea Tashule si tu:)
    M

    RăspundețiȘtergere
  15. ""Du-te si fa-ti un control, cunosc io un psihiatru prima-ntii!""

    Ia zi ceva de pshi...ala al tau?? :))))) daca tot te lauzi ca-l cunosti si ca-i prima-tai..adica o terminat antaia cu premiul 1????:)))
    Ia uimeste-neeeeee/
    M

    RăspundețiȘtergere
  16. cum ai spus,respect parerea altuia,chiar insotita de insulte,dar nu pot fi de acord cu ea. a-l confunda pe Dumnezeu cu un zeu e de nedescris.
    recunosc,ani buni am ris si mi-am batut joc de Isus,de credinta. dar a avut rabdare cu mine,mi-a dat o palma dupa cap, mi-a dat o femeie care a imblanzit ignorantul,arogantul si atotstiutorul din mine. Isus a murit pt mine,in ceea ce ma priveste,n-a facut-o degeaba,sper

    RăspundețiȘtergere
  17. Corect Tashule,cu un astefel de comentariu m-ai "imbalanzit" si pe mine iar daca au existat reticente in privinta ta..astazi le-ai risipit!
    Toate cele bune!
    M

    RăspundețiȘtergere
  18. Scuze de greseli,am degetele murdare de la clatite si tastez si eu asa cum se poate:))))))

    RăspundețiȘtergere
  19. a ajuns mirosul de clatite pina aici,nu stiam de ce eram ametit de pofta :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Articolul asta e unul din preferatele mele. Nu am ceva cu ideea de Dumnezeu. El exista... si nu pentru ca asa am fost invatata, ci pentru ca asa simt. Ani de zile n-am intrat in biserici; nu intelegeam de ce nu ma trage inima sa merg acolo. Mi-am spus: "Asta e... eu nu pot crede. Eu nu pot sa bat matanii, sa pup toate icoanele si mana popii, sa ma-nchin la moaste. Faceam confuzie intre religie, ritual si credinta. Asta din urma nu mi-a lipsit niciodata. Respingeam, de fapt, Dumnezeul contrafacut pe care ni-l vinde biserica de peste 2000 de ani

    RăspundețiȘtergere
  21. "Dumnezeu" contrafacut-bine spus. ai surprins tot cu expresia asta.

    RăspundețiȘtergere
  22. Mai Tashule...aicea la tine se descopera si re-descopera multe incetul cu incetul..eu zic ca pana la urma aflam sigur care a fost mai intai oul sau gaine :))))
    Hai ca esti original! go go go!
    M

    RăspundețiȘtergere
  23. Ba ce-mi place cum detaliezi si separi orice vorba, orice idee, imi place tashule. Si eu tin la detalii... alta kestie: misturile alea d pn click fatza d aia mai amaratzi nu cred k erau intentionate erau prosteli neserioase facute sa agiti lumea. Salut Tashule!

    RăspundețiȘtergere
  24. @Tashu

    De-a lungul vietii am trecut prin atatea greutati, incat m-am inndoit de atatea ori de existenta lui Dumnezeu, incat am pierdut sirul! Incet, incet mi-am dat seamca ca religia este cea mai mare "scamatorie" si una fff.periculoasa, de altfel! Atunci, cand m-am prins- m-am simtit eliberat! Pe scurt...
    - cum sa-l privim pe Dumnezeu?
    - de unde iti gasesti resursele/motivatia sa crezi in El cand este atata nedreptate si suferinta in lume?
    - cum te ajuta El?
    - imi este extrem de greu sa ma gandesc la Iisus, fara sa ma gandesc la religie? Daca Iisus chiar a existat, cum pot sa ii separ? (valabil si pentru Biblie)
    - daca este gresit sa-l privim pe Dumnezeu ca un zeu, dar in acelasi timp acceptam ca Iisus a fost fiul lui, cum/cine este Dumnezeu?
    - ma repet- in lumea asta exista atata suferinta si atat de multa rautate, incat uneori mi se pare abstract! ....Cum actioneaza El? ce rost are?

    RăspundețiȘtergere
  25. Anonimule, ca alt nume observ ca nu ai, prostelile neserioase de pe Click sau alte tabloide nu-mi apartin. nu blestem si nu doresc raul nimanui.
    pseudonimul meu poate fi folosit pe forumuri de tot felul de imbecili. e problema lor.
    in ideea asta am si creat blogul. aici sint eu,cel real.

    RăspundețiȘtergere
  26. Denis, pe Dumnezeu IL privesti ca pe TATAL care te iubeste atit de mult incat ti-a daruit viata Fiului sau,pt ca tu sa fii mantuit.
    Nedreptatea si suferinta in lume sint generate tocmai de oamenii fara credinta, oamenii fara iubire.
    Cum ma ajuta EL? tocmai in putregaiul asta spiritual mondial EL imi aduce echilibrul si puterea de a rezista. altfel as fi pierdut si as intra in turma. EL mi-a deschis ochii, mi-a daruit dragostea unei femei minunate si linistea sufleteasca.

    RăspundețiȘtergere
  27. care dumnezeu care credinta care turma bai trezitiva la realitate isus a fost un om ca oricare altul, dumnezeu, allah ,buda,etc...si tot cacatu de religii sunt POVESTI omenesti la fel ca si pc la care te uiti acum cand citesti mesaju asta toate sunt INVENTII si POVESTI...

    RăspundețiȘtergere
  28. EV dupa Ioan Capitolul 4: 20 Părinţii noştri s-au închinat pe muntele acesta; şi voi ziceţi că în Ierusalim este locul unde trebuie să se închine oamenii.”
    21 „Femeie”, i-a zis Isus, „crede-Mă că vine ceasul când nu vă veţi închina Tatălui, nici pe muntele acesta, nici în Ierusalim.
    22 Voi vă închinaţi la ce nu cunoaşteţi; noi ne închinăm la ce cunoaştem, căci Mântuirea vine de la iudei.
    23 Dar vine ceasul, şi acum a şi venit, când închinătorii adevăraţi se vor închina Tatălui în duh şi în adevăr; fiindcă astfel de închinători doreşte şi Tatăl.
    24 Dumnezeu este Duh; şi cine se închină Lui trebuie să I se închine în duh şi în adevăr.”

    "Ceasul a venit(sunat)" cam demult...

    Mi

    RăspundețiȘtergere