duminică, 16 octombrie 2011

Jurnalul unui sadic

Autor: tashu
Prima mea senzatie adevarata cind aveam 1 an, mi-a aparut primul dinte si am muscat-o
pe mama de tzita. Pina nu mi-a futut taica-meu un pumn in cap nu i-am dat drumul.
Azi, la gradinita, imputita aia de educatoare m-a tras de ureche pt ca o tiram de par
pe podea pe-o fetita. De ce nu pot sa ma joc si eu cum vreau?
--Surioara mea tuseste de vreo 2 zile; sper sa aiba cancer pulmonar, sa-mi ramana toate jucariile ei.
Deocamdata ma antrenez pe pisica vecinei. Tot incerc s-o imprietenesc cu dobermanul
lui tata, Spike, dar merge greu tare. De cind  se "joaca" impreuna,  pisica mai are un ochi
si doua labe. E bipeda adica, nu?
Azi iar am luat-o pe cocoasa si sint suparat. Dobermanul lui tata dormea pe canapea
si am vrut sa-i fac o surpriza. Mincasem fasole, m-am furisat pina linga el si
i-am tras o focoasa la nas. N-am inteles de ce a alergat si s-a aruncat de la balcon,
A uitat ca noi stam la etajul 10 ? L-au adunat vecinii cu farasul si ni l-au adus pe Spike.
Singura care s-a bucurat si mi-a multumit a fost pisica.
--Am intrat in camera la bunicu, sa ma joc cu el. Statea intins si nemiscat in pat.
Vazusem in filme cum doctorii aplica socuri electrice pt resuscitare.
Am conectat repede doua fire la priza si capetele le-am pus pe pieptul lu' bunelu.
Dupa inmormintare rudele mi-au explicat ca el CHIAR dormea.
--De atatia ani merg cu mormolocul de tata cu masina si doar muste s-au strivit de parbriz.
Ce mindru am fost de el cind capul unui motociclist a trecut prin parbriz
si s-a instalat pe bancheta din spate!
--Prima zi de scoala; avem o invatatoare care mai are 5 ani pina la pensie...
Eh,asta s-o creada ea. Intr-o zi, m-am dat cu cerneala rosie pe fatza si pe git si
m-am intins pe catedra. Cind a intrat in clasa, a scos un strigat si s-a prabusit pe podea.
In 15 minute a fost dusa, era cardiaca. Acum avem o invatatoare noua. Dar e tinara si sanatoasa.
Sper doar la un accident.
--M-am uitat la tv, era Bendeac la "in puii mei". Pentru prima data in viata am plins.
Mai mult m-a facut sa rid bunicu' mort decit Bendeac viu.
--Am invatat la scoala ca e bine sa facem fapte bune, sa ajutam saracii.
Am cules din padure niste ciuperci asa frumoase, rosii si galbene; am rugat-o
pe mama sa faca o tocana din ele si am dus-o la o familie de tigani saraci.
Nu prea cred ca le-a placut, ca tot faceau spume la gura si le-au iesit ochii din cap ca la melc.
Si-n ziua de azi primesc felicitari de la romani,care ma intreaba ce ciuperci am folosit.
--Ce liniste si ce plictiseala! I-am cumparat lui tata 2 sticle de vodca. Dupa ce le-a topit
si-a adus aminte ca mama iar i-a luat bani din buzunar. Ce bataie a luat, vere, era cit pe ce
sa mi se faca mila de ea!
--Azi am ajutat o batranica sa treaca strada, desi ea nu dorea asta.
Ei na, doar i-am spus sa nu se zbata, a dat autobuzul peste ea si am ajuns 
numai cu bratul ei pe trotuarul celalalt. Soferul de autobuz a spus ca e a 5-a pe luna asta,
o sa-si modifice traseul.
--Avem o vecina insarcinata cu gemeni. Tocmai terminasem de spalat cu ulei scarile de la etaj,
cind a trecut ea. Ce triplu salt de gimnasta, fratele meu, iar la aterizare i-au sarit
gemenii din pizda direct in bratele lui barbatu-sau. Am crezut c-o sa fie bucuros c-a scapat,
dar el plingea si spunea ca 10 ani a facut nevasta-sa tratamente de fertilizare, sa ramana gravida.
I-am sugerat sa infieze vreo 10 pui de somalezi, ca are de unde.
--De o saptamina mi-am tras gagica. Toate au fost frumoase intre noi pina-ntr-o zi
cind i-am scapat un cap in gura pentru ca m-a contrazis. Si-a luat dintele cazut si-a plecat.
--M-am insurat. Nu prea reusesc sa colaborez cu nevasta-mea in pat. Eu vreau sa i-o bag pe git
cu tot cu oua, ea boraste si protesteaza. Ok, am zis, stai sa ti-o trag in cur. Numa' ca
"facaletul" meu are 27 cm. Si-a luat curul si dusa a fost la ma-sa, povestindu-i ce s-a intimplat.
Soacra-mea a ascultat, si-a facut valiza si a venit la mine. De 2 ani sintem impreuna.
O mai las un pic, sa vad cum fac sa raman cu pensia ei.

3 comentarii:

  1. :)) foarte tare, e suparat pe viata acest sadic:))
    http://www.y.o.u.t.u.b.e.com/watch?feature=player_embedded&v=VAYRadHi-8w

    RăspundețiȘtergere
  2. Hellrise : deci am ras cu lacrimi , nu mai pot .... prea tare . Bravo , sunt mandru de tine .

    Hellrise

    RăspundețiȘtergere