duminică, 29 ianuarie 2012

Doamne miluieste

Autor: marlboro
Permiteţi-mi să mă prezint : sunt eu , ÎnaltPreaSfinţitul Intergalactic Ipochimenul de Sirius şi am pogorât pre Pământ să vă învăţ pre voi necredincioşilor cum se fac şi cum merg treburile în preaminunata şi preafericita galaxie în care trăim . Ca să ştiţi şi voi – nefericiţilor - cu cine staţi de vorba vă arăt o poză de-a mea ( mă găsiţi şi pe fesebuci – ah ce-mi place acest parcă predestinat nume ).
Eu la pogorarea pre Pâmânt 
După multă şi îndelungă alergătura pre minunata şi glorioasa - întru domnul – a voastră planetă , am găsit în sfârsit un loc deosebit – numit România – unde am putut şi eu să-mi odihnesc ciolanele bătrâne şi obosite , si unde – spre desfătarea mea sublimă si dumnezeiască – mi-am regăsit parcă obiceiurile de acasă . Aici am regăsit obiceiul confraţilor mei de a lua bani enoriaşilor ( aici le zice oi sau miei – e adevărat că foarte mulţi seamănă la prostie cu aceste fiinţe ) cu orice ocazie : nuntă , botez , inmormântare –nu contează  bani să iasă – şi în cazul în care nu lasă in cutia milei destul , ne mai ducem pe la ei pe-acasa să mai stoarcem o pomană , o milă , ceva acolo că doara trebuie să-mi fac şi eu o aşezare omenească ( tip vilă – aşa le spune pe aici ) să fiu şi eu în rând cu fraţii mei de pre Pământ  , că aş vrea să mă aşez şi eu în această zonă minunată – unde am remarcat mai ales la televizor frumoasele obiceiuri şi datini ale confraţilor mei , cum ar fi : spovedania , cand mirificele fiinte numite femei îsi bagă capul sub poala mea , gâdilându-mă cu răsuflarea lor fierbinte până îmi vine sămânţa din coaie ( aici ne asemănăm cu voi pământenii ) peste buzele lor atât de dulci . Şi-apoi ca să săvârsim ritualul până la capăt , le iau cu pula pe de-a-ndăratelea în locşorul acela strâmt şi magic pe care îl numiţi „gaura curului” .
Şi – oh prea mărite dumnezeule – ce minunat e când îşi aduc şi copiii cu ei să îi pot învăţa de mici sfintele taine ale suptului pulii şi ale fututului în cur – aşa cum se spune de mii de ani pre planeta Sirius de pe care v-am spus de la început că provin . Pot să vă şi exemplific cu o poză precum că nu vă minţ , iată :
Eu oferind sfinta impartasanie la enoriasa
Şi după cum am aflat , mulţi confraţi de-ai mei se dedau la aceste minunate fapte de dragoste spirituală , creştină şi trupească – întru domnul , amin . Am găsit aici un teren fertil şi propice propovăduirii acestor fapte de dragoste deşi unii spun că nu ar fi tocmai în regulă şi că ar trebui pedepsite , dar cine să-i bage în seamă pe acei nevolnici care-si bat gura de pomană ? Au grijă cei de sus :J)) să nu iasă la lumină aceste lucruri drăgăstoase dintre noi şi acele minunate fiinţe pe care le numiţi – oh ! atât de dulce – băieţei . Oh mi se întărâtă iarăşi când mă gândesc la ultimii doi – cu curuleţul lor atât de fraged … cu guriţele lor sugând cu atâta nesaţ din bărbăţia mea atât de învârtoşată . Acestea fiind zise vă mai spun doar atât : Doamne miluieşte , amin !

P.S. Precizez din start că eu - Marlboro – nu am nici o legătură în vreun fel cu popii sau cu homosexualii , nu incurajez în nici un fel astfel de metode sau de practici , totul e un pamflet şi trebuie luat ca atare şi este inspirat de ceea ce vedem cu totii la televizor sau prin „minunata” noastră presă „cea de toate zilele” Din contră : susţin cu tărie că aşa ceva nu este normal nici în cele mai negre coşmaruri ale noastre , ale oamenilor normali !

Postfata: Primul articol al unui cititor al blogului. Am spus intotdeauna ca accept provocarile si colaborarile.
Marlboro, bine ai venit! Rog cititorii sa aprecieze bunavointa si faptul ca e creativ.
Daca si altii simt ca pot, sint bineveniti.
Tashu 

4 comentarii:

  1. Foarte sugeStiv si bun articolul! Chiar mi-a placut!La mai mare Marlboro!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi . Sper să vă placă posturile mele deşi eu scriu într-un alt registru , mai puţin umoristic . Sper să compensez prin logică , bun - simţ , estetică şi savoare . Timpul împreună cu voi îşi va spune cavântul. Important e să ne amuzăm şi să ne simţim bine . Asta-i tot ce mi-am propus .

      Salut .

      Ștergere
  2. Felicitari in primul rand Marlboro! e misto articolul, stilul e bun, umor este si cel mai important, vad ca nu te sfiesti nici tu sa folosesti un limbaj colorat. Daca nu ar exista "pula" cred ca nu am fi la fel de fericiti...mai ales femeile :))
    Tashule excelenta idee sa "importi" articole - sunt sigur ca fiecare are idei care cu putina munca de a le exprima intr-o forma placuta vor diversifica si vor aduce un mare plus blogului tau :)
    ...cine stie, poate imi fac curaj si incerc si eu candva :)

    RăspundețiȘtergere
  3. a meritat asteptarea, cu voi imi incep ziua zambind asa ca, daca de acum incolo vom avea parte de articole de la doua surse nu poate fi decat de bine pt noi, felicitari baieti, malboro pt articol, tashu pt blog si pt cooptarea lui malboro:)

    RăspundețiȘtergere