marți, 10 ianuarie 2012

Minunile din ianuarie

Autor: tashu
Dumnezeu a spus despre mine ca-s un mare milog.
Toata toamna l-am rugat sa dea o iarna blanda, pentru copilasii mei din gradina, ca sa-si dezvolte foarte bine sistemul radicular pina in primavara, cand ii pun la inflorit. Sint extremist, pe tot ce pun mina storc la maxim, fara mila.
Si iata minunea ingaduita de Tatal meu, pozata ieri, 9 ianuarie:
Prodige Ecarlate, in mijlocul iernii
Cum imi faceti voi viata atit de frumoasa!
Pina in primavara vom avea peste 50 de soiuri de trandafiri, toti olimpici, cu sacosele de medalii dupa ei,
veniti din toate colturile lumii.
Sa vezi distractie din martie: sapat, pregatit gropi pentru fiecare (din cei care inca nu-s plantati, si asteapta cuminti in sera, iar pina atunci trebuie sa creasca), pus ingrasamint, gandit cum fac toate combinatiile de culori.
Trebuie sa scot artistul din mine!
Sylvie Vartan, sau silvica, numele de alint. Observati cum parca e luminata din interior
Poza tot din 9 ianuarie
In primavara va voi arata poze cu fiecare din ei, si va voi spune povestea fiecaruia.
Sa va spun cu ce-i fac asa frumosi? Cu pishat, preferabil cel de mascul. E un ingrasamint fabulos, continind azot (necesar pentru o crestere viguroasa), potasiu (pentru o inflorire abundenta), magneziu (pentru culori vii, stralucitoare, fosfor si aminoacizi. In cazul lor pot folosi expresia: ma pish pe ei :). Bine, in anumite conditii si combinatii.
Nu te apuca sa te pishi pe trandafirul japonez a lui nevasta-ta, mai ales dupa ce-ai baut bere, si n-ai mai
putut sa te tii pina ajungi la baie, ca sa-l fertilizezi. C-a doua zi il gaseste doamna ta uscat, si dai vina pe mine,
sa ma caute pe urma femeia ta cu facaletul.
La inceputul lui februarie voi pune bulbii de lalele in jardiniere, in sera, pentru a le forta cresterea.
Pun lalele pentru prima data. Trebuie sa reusesc. Tot ce ati vazut in gradina e pus de mine. Si am facut asta pentru prima data in viata mea, lipsit de cea mai mica experienta, practica si teoretica.
Dumnezeu a lucrat prin mainile mele, eu am fost doar unealta si gradinarul lui.
Am vorbit cu El si mi-a promis ca dupa ce-o mierlesc (in acelasi timp cu nevasta-mea, ca sa fim impreuna si dincolo de viata, preferabil intr-un accident, asa cum s-a intimplat cu Laura Stoica) ma va face gradinarul lui.
Mina forte, de nevasta, care tine animalu'n friu
tashu, tinut sub papuc

3 comentarii:

  1. foarte frumoase florile,mi-e dor de gradina cu flori pe care, o am la bunici cand eram un pic mai micuta si de care aveam foarte mare grija de ea,mai ales primavara cand abea asteptam sa iasa primi ghiocei din zapada pe care ii inmulteam de la an la an,zambilele,narcisele,lalele etc , care sa sti ca nu sunt asa de pretentioase, hmmm... deja am devenit nostalgica,felicitari pentru florile tale superbe si pentru pasiunea ta pentru ele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari si din partea mea!! Iti doresc sa iti crească puisorii frumosi si sanatosi când ii plantezi pe toți 50..:)

    RăspundețiȘtergere
  3. http://www.youtube.com/watch?v=jVoFKAvrdFE&feature=related

    RăspundețiȘtergere