joi, 23 august 2012

INCREDIBIL, ULUITOR SI SOCANT

Autor: tashu
Ura!   Ba nu, uraaaaaaaaa, au reusit sa-mi faca internetul dupa aproape 3 saptamini.
Cita eficienta! Am ramas socat; ce sete de a citi toate labarelile, costele!
Nu stiam daca botezatu mai este poponar sau nu, daca maimuteanca i-a mai aruncat piciorul de lemn al lui prigoana, pe geam, daca petre roman se mai vopseste la parul de la pula, ca sa para mai tinar.
Halesc tot, mai ca-mi vine sa-mi fac cont pe feismuc, de bucurie.
Ti-a fost dor de mine, stiu! Am auzit strigatul tau disperat, cum te zvircoleai ca omida data cu insecticid, tinjind dupa verdele crud al gindirii mele. Te hranesti cu clorofila mea, baiete! Dar parca e mai buna decit clorul pe care ti-l baga guvernantii pe git, in loc de suc. Ce spui, e bun clorul, ca dezinfecteaza?
Vezi? Daca te fac microb te superi. E acelasi lucru cu microbist. Gineste aici o demonstratie de logica:
fotbal- fotbalist , microb- microbist , corect?
Dar tu, copilul meu care te hranesti de la tita spirituala a lu' tashu, ce ai facut in vacanta?
Ai fost la tara, la socri? Iar te-au pus la arat, ca boi nu au, deh, seceta mare, iar vinul il pastreaza pentru ei.
Tu bei apa din fintina, ca e rece si buna. Eu zic sa pui mina pe bardita si sa faceti schimb de locuri, sa vada si ei ce greu e la deal cu boi batrini.
Semnalizezi sa ma opresc, nu mai ai socri, au mierlit-o, spre bucuria ta. Mare lucru nu ti-a ramas de pe urma lor. Dupa ce ati vindut casa lor de chirpici, cu 10 metri patrati de gradina, banii s-au impartit intre cei 7 cumnati ai tai, iar tu ai ramas cu nevasta si pula-n brate. Lasa, mai bine sarac da' cinstit! Doar n-o sa-ti ia Banca, apartamentul, pentru ca n-ai mai reusit sa dai imprumutul inapoi, facut ca sa-ti iei televizor cu led-uri, si tableta I-pad. Mare lucru dac-ajungi boschetar! Concurenta si bataia pe loc e mare. Iarna, loc uscat si calduros in canalele de termoficare. Si moka, nu mai ai restante la intretinere.
Bun, la tara zici ca n-ai fost. Sa inteleg c-ai fost la bici? Nu intelegi? Stiu, is prea profund pe canicula asta, iar tie iti fierbe creierul in cap, precum cartoful in oala. Chiar, stii poezia "Canicula"?
"Ca Nicula, ca Nicula
Nu imi suge nimeni pula"
Am incheiat citatul, ca eu nu-s plagiator precum doctoranzii care ajung prim ministri.
Sa revin la bici, te simt derutat. Asta e cuvint englezesc, cu sensuri multiple. Ce, numa' pestele ala oparit de Cacarau sa stie engleza? Deci bici poa' sa insemne ca ai fost la curve. Varianta asta cade, precum o lotiune de cenzura. Nu te tine portofelul, plus ca ai vazut ce mumos s-au umplut de SIDA alti natarai, de la o penala din constanta. Chiar, stii poezia "Sida"?
"SIDA-ca ramuri bat in geam,
M-apuc si tai copacul".
Uite-asa mi-am cucerit nevasta, cu poezia; romantic in cur abil. Ma joc cu cuvintele cum te jucai tu cu tita lu'
bunic-ta, cind erai mic. Te ruga doar sa ai grija, sa nu iesi cu ea din curte, ca mor vacile de invidie cind se intorc de la pascut.
Bun, bici-curve pica, desi stiu ca ti-ar place sa biciuiesti o boarfa, pe urma s-o futi. E normal sa ai fantezii si doar sa ramai cu ele.
Bici cu SIDA si sifilis incorporat, pentru care se merita sa-ti dai viata, decit sa crapi pentru patrie
Si atunci imi zici c-ai fost la bici-bloc. Daca ghicesti ce-am vrut sa exprim cu expresia asta, cresti cu 1 punct in ochii mei. Nu-i cazul? Stiu, dupa ce termin de scris, trebuie sa ma traduc; tot am tendinta sa ma inalt, sa-mi iau zborul. Dar tu esti forta mea gravitationala care ma tintuieste la pamint, esti groapa in care-am sa intru dupa ce-o mierlesc.Singura fiinta care ma inalta, ma ia de-o aripa si ma ridica la cer, e femeia incredibila de linga mine. Ce martiriu sa adori un imposibil!
In zborul nostru impreuna, ajungem la Dumnezeu. Iar El imi spune: "Inca nu-i timpul sa ramai aici. Mai ai flori de ingrijit, si articole de scris".
Ce sa fac, pot comenta? Nu indraznesc. Nu raspunzi la dragoste si iertare, cu mirlanie.
Sa revenim, ca incep sa dau portocale la porci si nu stiu daca vor observa diferenta. Cind esti obisnuit cu laturi, te indragostesti de troaca.
Bici-bloc inseamna c-ai fost la mare, la soare, la plaja... pe terasa blocului. Cu paturica-ntr-o mina si sticluta de juma de litru in cealalta (ca ai apometre, doua chiar), te urci pe bloc si te asezi la copt.
Negru precum Cabral, lesini la 45 grade celsius. Baiat bun, Smurd aterizeaza cu elicopterul pe terasa blocului, sa te recupereze. E dificil, nu prea stie care e bitum-ul si care esti tu. Asa ca te decoperteaza cu totul, iar reconstituirea se face la spital.
Dupa ce-ti revii, faci repede 1000 de poze cu tine in slipi (aceiasi de cind erai mic), iar cu ajutorul lui
Photoshop (binecuvintat fie numele lui) pui repede in spatele tau, ca fundal, plaja Copacabana, sa arati ca tu doar in Brazilia poti face plaja. Iar de acolo ai venit extenuat, numai concediu n-a fost ala: in fiecare seara sa traga de tine amaritele alea de brazilience, care participa la carnaval. De asta la anu' ti-ai planificat, in concediul urmator, sa faci plaja in Siberia, e mai multa liniste.
In concluzie, bucurie mare pe noi ca ne-am regasit. Traiasca internetul !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu