joi, 27 decembrie 2012

Nasterea Domnului

Autor: tashu
Ziua Ta n-am sarbatorit-o prin crapat si bautura, nici nu te-am stresat cu "nemuritoarele" colinde ale trubadurilor, bucurosi sa-si umple buzunarele. Pentru ca, nu-i asa, nasterea Ta e prilej de a "face bani'.
Tot Tu ai fost cel care ne-a facut cadou un trandafir inflorit, la geam. Pe 25 decembrie.
Cercetatorii britanici au constatat ca oamenii cu un IQ scazut cred in Tine. Decit inteligentul nimanui, aleg sa fiu prostul Tau, Doamne. Daca regret ceva, e ca am pierdut atit de mult timp pina sa te primesc in viata mea.
Naravas si turbat fiind, m-ai strunit cu rabdare si dragoste pe drumul spre lumina si frumusete. Drum pavat cu 100 de specii de trandafiri si dalii gigantice. Mi-ai inteles lacomia si ai acceptat sa ma "hranesti" cu tone de flori.
25 decembrie- trandafir inflorit la fereastra dormitorului
M-ai mintuit prin nasterea Ta, m-ai salvat prin jertfa de sine, m-ai implinit prin sufletul pereche pe care l-ai scos scos in calea mea.
Ma simt binecuvintat si implinit linga Tine. Ce-as putea sa-ti daruiesc de ziua Ta, Tu, care esti bunatate si iubire? Sint al Tau, tot, cu fiecare tresarire si spaima de a nu ramine fara Tine.
Ti-as ura "La multi ani", dar esti Infinit. Incerc sa-ti cuprind maretia, cu privirea, dar sint prea mic. Precum un copil care se agata cu minutele de pantalonii tatalui, ca sa ma iei in brate si sa-mi spui ca n-ai sa pleci vreodata. Tu esti adevaratul meu Tata, in fata caruia ingenunchez, ii sarut mina si ma-ncredintez.
Multumesc pentru minunea blonda, cu ochi albastri, care m-a luat de mina si, atit de firesc, m-a calauzit spre Tine. Multumesc pentru vulcanul din sufletul meu, ca sa-mi iubesc femeia, asa cum nici nu indrazneam sa visam.
Te simt, privesti peste umarul meu in timp ce scriu, iar asta ma copleseste, dintr-o data camera a devenit atit de mica!
Mi-e sufletul plin de Tine, aici, in coltul nostru de paradis. Si pentru ca stiu ca-ti place muzica adevarata, primeste-ma cu "colinda". Iar in loc de "La anul si la multi ani", iti spun "Te iubesc si am nevoie de Tine"!


9 comentarii:

  1. Superb trandafirul! Iti urez sarbatori fericite , pline de caldura ,bunatate,veselie si multa ,multa sanatate tie si familiei tale ! Te asteptam la anu` (sa speram ca va fi un an mai bun decat acesta) cucat mai multe articole la fel de interesante .

    am uitat! sarbatori fericite si tuturor cititorilor de pe aici .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Alexandra! Trandafirul din imagine e un catarator, se numeste Dee Dee Bridgewater, creatorul lui e acelasi francez Meilland. Datorita culorii si frumusetii florilor, l-am plantat la geamul dormitorului. In primavara sper sa-mi acopere fereastra cu flori :)
      Sa ai un an nou bun, sa te simti sanatoasa si implinita!

      Ștergere
  2. Un an nou cat mai frumos si plin numai de surprize placute, sanatate tie si sotiei tale, si nu in ultimul rand sa te bucuri de florile tale crescute cu atata dragoste.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sanatate si implinire sa ai si sa simti! Parca trebuia sa nasti un bebelus, sa mai avem un cititor in plus! Nu mai stiu nimic de tine

      Ștergere
    2. Noiembrie, mesajul primit fiind personal, pot spune ca-mi pare rau pentru ce ti s-a intimplat.
      Te ridici, mergi inainte si gindeste ca trebuie sa fie bine.

      Ștergere
  3. multumesc pentru incurajari...

    tin sa te intreb ceva de cateva luni bune...de ce nu stergi rubrica cu "MUZICA LUI TASHU"?
    pentru ca nu vad sa pui linkuri noi cu muzica...poate faci o alta rubrica cu altceva...nu stiu...zic si eu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma voi gindi la o schimbare, actualizare. Deocamdata am niste dureri de inima provocate de daliile descoperite pe net, pe care vreau sa le comand. Niste soiuri foarte rare, superbe. Am luat legatura cu presedintele Societatii franceze nationale de dalii, sa vad daca ma poate ajuta. Am treaba, ce stii tu :)

      Ștergere
  4. ti-au trecut durerile de inima? ca stau cu grija:)
    ti-ai comandat daliile?
    presupun ca le vom vedea si noi, nu?
    pe cand o noua postare?
    sunt nerabdatoare:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai de 4 zile ma chinui sa aleg 31 de soiuri de dalii, dintre peste 700 de varietati. Spatiul nu-mi permite mai mult. Iar alegerea e cu atit mai dificila. Postare noua, zilele astea. Sa termin cu alegerea "copilasilor".

      Ștergere