duminică, 30 noiembrie 2014

Poetul

Autor: tashu
Latura mea reumatica. Stiati ca scriu poezele? Cu frumusetea si sensibilitatea versului mi-am cucerit nevasta. Saxul a venit mult mai tirziu, peste citeva ore.
Asa ca, daca vrei sa cuceresti o gagica mai elevata (adica se trage cu elevatorul), incearca sa memorezi aceste versuri memorabile, din timpuri irememoriabile. Nu-i mai cita din Dostoievski, ii aduci aminte de "Idiotul"! Fa-o sa rida, chiar si de tine! Ca pe urma e doar un pas pina sa se joace cu Mutulica; nu cel care trage pe nas, alalalt, caruia ii curge din nas (nara, mai exact).
Asa ca hai sa te adap, cititorul meu insetat, de la izvorul poeziei! Cum? Daca poti sa-i spui la pocnitoare ca tu ai compus versurile? Desigur, Mutzunachele meu, dar imi ramii dator...o viata.
Sa incepem! La prima poezie trebuie sa-i sara sutienul:

        Tu mi-o vezi
        Mai mare decit o stiu eu.
        Ma sugi, si ma sugi,
        Pina nu mai incap in blugi.
        Si ma alinti, ma alinti, ma alinti,
        Pina ramii fara dinti.

 Gata? Ai invatat-o? Hai ca nu-i greu, in 3 saptamini o prinzi. O s-o bage si la Bac; dar bulangiii vor spune ca Eminescu a scris-o.
Hai sa trecem la a doua; nu gagica, ci poezie. Aici trebuie sa-i sara chilotii, asta in cazul in care ii are.

       Poezie de vara

      E noapte...
      E cerul plin de stele,
      Haide, vino la umbra pulii mele!

Daca te intreaba de unde umbra noaptea, ii spui ca era luna plina. Ce poate fi mai misterios decit un cap de pula, lucios, scaldat in razele lunii?
Gata? I-ai recitat-o? Mai ai nevoie si de a 3-a poezie, sau deja a decolat spre Luna?
Eu imi tin promisiunea si ti-o scriu.

         Poezie de iarna

      E iarna,
      Si frigul intra-n tine.
      Vino in pula mea, unde e cald si bine!

Daca nici dupa asta nu a cazut la caras, inseamna ca esti urit si prost ca noaptea, numa' ca-ti lipseste cerul plin de stele.

 

       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu