joi, 26 iulie 2012

Craete, blestemul iubirii

Autor: tashu
Draga mea Simona, fac acest film cu speranta ca-l vei urmari shit e va sensibiliza.
Tot ma rog de tine sa ma bagi in seama si sa te mariti cu mine, ca asa un barbat frumos cum sint eu, nici macar Sergiu Nicolaescu n-a visat sa arate . Ti-am aratat ca-s bogat. Dovezile le ai postate pe Youtube. Maserati-ul cu care merg la piata si sa duc gunoiul, afonul 4S pe care am toate pozele cu tine…
Cameramanul :-Pss, Craete, se spune « aifon », nu « afon »… Dupa ce si-a luat doi pumni si-o palma cu piciorul : - Cred ca ai dreptate, Petrica, e corect cum ai spus tu.
Craete :- Deci sa continui, draga mea Simona. Am bani, noi, acum i-am tras la imprimanta, cu care mi-am facut perne, sa dorm mai comod, si sa am ce-ti baga sub cur in cazul in care vrei sa fii stapina vilei mele. Am fost nevoit sa-mi iau o vila, sa am unde-mi tine vitaminele si proteinele necesare pentru a avea un corp puternic. E al tau , tot, te asteapta. Vila o am in Anglia, ca aici e si partenerul meu de afaceri. Lumea zice ca as fi valetul lui si baietul bun la toate. Dar nu e adevarat, doar bunul Dumnezeu a ingaduit toate astea. Mi-a spus intr-o dimineata : « Scoala, Petre, vezi ca ti-am lasat pe-un ultim colt uitat de etajera, cheile de la un Maserati si la o vila cu 7 camere. Ai si un biletel cu adresa. »
Eu l-am rugat : «  Doamne, nu mi-o poti da si pe Simona, sa-mi umple cele 7 camere cu copii ? » Dar a zis ca nu se baga, daca pe urma ma inseli, il scot pe El tap ispasitor : «  Craete, iti dau, dar nu-ti bag in traista ». Ce-a vrut sa spuna cu asta, ca-s neam de traista ?
Frumos,puternic si cu bani. Vezi ca nu mint, Simonel? Ia-ma cu totul, nu numai banii!
Indragostit dar nu prost, mi-am luat masuri de siguranta. In cazul in care te mariti cu mine din interes, toate bunurile mele sint trecute pe numele lui Alex Reid, fostul sot al starletei britanice Jordan .
Pe numele meu am lasat doar dragostea mea pentru tine.
Pe cit sint de bogat, pe atit sint de modest, dovada, blocul cu 4 etaje in fata caruia m-am filmat, netencuit, cu antena digi la fereastra si tomberon la colt, in care locuiesc ocazional, cu parintii, de 30 de ani, cind vin in Romania.
Marita-te cu mine, sa te cheme Simona Craete, nu Simona Trasca. Sa nu mai rida desteptul ala de tashu de tine, spunindu-ti « Troasca ». Nu pun mina pe el, sa-i scot doi dinti din fata, ca atit i-au mai ramas, sa vezi ce te-ar elodia pe urma, ce poeme ti-ar dedica !
Cameramanul : Psss, Craete, se spune « elogia », nu elodia, aia e moarta …
Craete :- De tine ma ocup mai tirziu, ca sa aiba cine filma pina la capat. Deci, Simona, daca vii sa locuiesti la mine, sa stii ca am si piscina, nu ca sarantocul ala de tashu, n-are nici macar o cada,  si-l  spala gagic-sa cu furtunul de stropit florile din gradina.
In timp ce veneam de la o firma mortuara, unde am cumparat doua locuri de veci, pentru care am platit 8000 de lire, am fost accidentat de o dubita, si era s-o mierlesc pe bune. Vreau tot confortul pentru noi, de asta am comandat cosciuge cu aer conditionat, daca ne infierbintam prea tare.
Doar dragostea pentru tine si Dumnezeu m-a tinut in viata,depravata mea adorata, care dupa ce  iei banii de la clienti, le dai sculament ca rest.
Sicriele sa fie in forma de masina Maserati, cu care sa mergem pe autostrada Nemuririi . Iar tu, ingrato, declari ca nu m-ai lasa nici sex oral sa-ti fac, pentru ca s-ar speria pizda de mine.
Ca sa-mi arat recunostinta ca esti o muza pentru mine, mi-am facut acest tatuaj pe mina … pe mina…pe mina…
Cameramanul, timid : Petrica, nu-l mai cauta pe dreapta, ti_am spus de 3 mii de ori, de ieri, ca e tatuat pe mina stinga. Ai legat de git si un biletel care sa-ti aminteasa asta.
Craete :- Aa, da, mi-am tatuat trupul tau pe mina stinga, sa te am mereu cu mine. Nu mi-ai spus ca ai de gind sa te ingrasi, asa ca n-ai incaput toata pe brat, a trebuit sa-ti bag picioarele in antebrat . Si vorba ceea, am si bicepsul si tricepsul lucrat, abia au incaput sanii tai siliconati pe ei.
Rizi de mine mereu, si le spui colegelor de scena ca sint idiot ; doar pentru ca, intr-o seara, inainte de-o lupta, am luat diazepam si rudotel, in loc de steroizi, si am adormit in ring. Normal ca m-a batut ala de m-a lasat defect. Dar sa stii ca sint viteaz ; l-am batut pe Dan Diaconescu, in direct si in reluare, pe Gadea si ciutacu, iar cu Ogica am sters pe jos, fara sa spal inainte.
Continuind cu tematica tatuajului : pe antebrat mai sint desenate literele numelui tau, ca niste stele cazatoare, legate cu lanturi de antebratul meu puternic . La capatul bratului mai avem inca o pereche de buze mari ale Simonei, iar aici este sicriul ei care … o asteapta sa se odihneasca, ca e suflet zbuciumat . Locul de veci n-a mai incaput pe mina. Deci, Simona Troasca, ai doua optiuni, fie iti gasesti linistea in bratele lui Craete, fie te vei odihni pe veci in sicriul lui de cerneala.
Simona, cucul meu te vrea, faca-se voia ta!
De nu, curat ma jur sa mor rapus de boala, ca n-ai sa bei, futu-te-n cur, nici apa minerala… taie asta, cameraman, e plagiat, asta e din « Luceafarul » lui Eminescu.
Daca ma mai respingi inca de 3 ori (ca-n povesti), am sa ma sinucid. Am scenariul luat de la maestrul in simulari de tentative de sinucidere, adrian nastase, care a luat nota 10 la impresia artistica.
Dar inainte, ca razbunare, imi voi tatua pe capul pulii, buzele tale groase cum mi-o sug, iar pe coaie, cu fierul rosu, voi inscriptiona numele tau, simona, faptura de vis.
Deci, te blestem Simona, ca daca te mai culci cu un alt barbat in afara de mine…
Cameramanul :- Craete, si asa-s ultimele mele clipe de viata, vezi ca nu i-ai tras-o niciodata lui simona
PC :- Da, deci te blestem sa n-ai parte de dragoste si liniste, sa n-ai pe nimeni alaturi de tine, sa sari din barbat in barbat, sa circuli ca banul, din mina in mina… stai putin, cred ca deja i se intimpla treaba asta. Cele mai multe femei traiesc asta, oare e blestemul lui Craete ?

Numai aici, blestemul lui Craete:  http://www.youtube.com/watch?v=KgjqbqbD6O4

Un comentariu:

  1. Tashu - cel mai reprezentativ creator al teatrului de comedie pe care-l cunoaste contemporaneitatea.

    RăspundețiȘtergere