joi, 14 februarie 2013

Sa ne dragostim

Autor: tashu
Nea Valentine, iar ai venit cu dulcegariile tale, si ne creste "glecemia" mai ceva ca parul la pizda unei adolescente. E ziua cind barbatii se dau plecati in delegatii, sau le crapa brusc o matusa de prin Patagonia. 
Napastuitule, astazi trebuie sa fii romantic, intelegi? Ce spui? Ca mai mult iti iubesti pestele din acvariu?
Iar "iubita" o tii doar sa ai unde sa-ti inmoi biscuitele?
E timpul sa cauti pe net textele si poezelele de ziua indragostitilor. Uite citeva, ti le servesc calde; au cugetat si simtit altii pentru tine, bruta insensibila ce esti! Nu stiu cum de te lasa femeia ta la curul ei. Deci sa trecem la emotionat si umezit pizde, tipule:
    "Daca as putea sa zbor as faceo dar numai pana la tine pentru ca mor
de dorul tau.
Teas strange in brate teas saruta si nu mas mai dezlipi de tine"

----Merge? Asta a fost primul analfabel cu creierul oparit. Continuam:
  
 "Cand esti suparat pe mine,simt ca nu imi merge bine,
si cearta nu imi place ca ma simt ranita si nu am pace.
Nici tie nu tie usor dar orgoliu e altau.
Mie mia fost indifferent si tiam cerut iertare si nici nu stiu cu ce am gresit oare.
Ah gata stiu gelozia a fost subjectul,dar ce vrei sa te sterg din inima sa iti ia altcineva locul?
Nici prea multa nu e bine,dar nici prea putina ca tin la tine."
(oare se referea la lungimea pulii?)

Tu esti  iubitul meu, Ma futi in cur pina mi-e rau.
Tu esti iubita mea, sa fac laba, n-as putea
--------------As completa:   Ah, nebunatica mica,
                                        Suflet zbuciumat,
                                        Ce pula imi ridica,
                                        Pe-un coi intunecat
      ...opaaa, s-a trezit poetul din mine. Vezi, nu folosi catrenul de mai sus, cu rima-ncrucisata, ca s-o dai cu zgaibaracele-n sus pe gagic-ta. Ca esti profesor la copy-paste. Daca esti posesor de nevasta si amanta, trimite-le acelasi text la amindoua, e mai comod.
Odata declaratia aleasa si trimisa, se trece la etapa urmatoare: cadoul. Se alege in functie de vechimea partenerei. Cercetatorii austrieci de la universitatea "Pirtia de schi" (acolo unde babuinul de Huidu testa cu capul, rezistenta brazilor) te sfatuiesc: -daca ai o felatie de o saptamina, ajunge sa-i iei un ghiocel. La ce sa investesti intr-o tirtita unde nu ti-ai batut maioneza?
-la o luna de felatie, puteti participa la spectacolele organizate in mall-uri, unde organizatorii va vor oferi certificate de casatorie de unica folosinta, valabile 24 de ore. Prilej numa' bun s-o iei , o arunci intr-un boschet, si-i dai repede in pizda, pina nu expira timpul. Ca la anul, la urmatoarea zi a indragostitilor, vei prinde alta matracuca cu care sa te joci de-a mama si de-a tata. Am zis in boscheti? Scuza-ma nepoate, asa-s eu mai econom. Cercetatorii recomanda s-o cambuzezi intr-o camera de hotel, decorata cu luminari parfumate, si petale de trandafiri care sa-i intre in cur (ca pina acum ii intra numai cersaful), cind o calaresti pe jagardea. Nu uita apoi sa trimiti factura cercetatorilor austrieci.
Gina & Vasile= Love...nu stiu exact pe ce e asezata Gina, cumva pe cariciul sculat a lui Vasea?
-daca au trecut deja doua luni de felatie, pe linga ghiocel, pluseaza cu o cutie de bomboane, neaparat in forma de inimioara. Scoate o bombonica, aseaz-o pe capul pulii, las-o sa se topeasca, apoi pune-o s-o serveasca. Veti avea parte de o partida salbatica de sex, de-o sa-i sara dintii din gura.
Ce tot imi reprosati ca-s bulgar? Cercetatorii austrieci au spus asta, nu eu.
-daca ai deja 6 luni de felatie, poti sa-i cumperi lenjerie intima. Scumpa, taticule, chiar si 100 de lei. 
Pai eu ma chinui s-o dezbrac si tu ma pui s-o imbrac? Ca sa eviti cheltuieli inutile, te sfatuiesc sa-i furi chilotii lu' bunic-ta, ii decupezi cu forfecutul de unghii, si faci pantaloni scurti sexy si pentru nevasta, si pentru amanta.
-la 8 luni de felatie, pe linga ghiocel, cutie de bomboane, pluseaza cu un mutunache (stiu, deja tu esti unul), sau un cupidon bucalat, neaparat blond si cu par cret (la pula). Efect garantat asupra damicelei daca gasesti o maimutica de asta plusata, care sa spuna "I love you", cind o intorci cu cheita.
Asta tot prostalanii de austrieci au cugetat-o. Ce stiu ei, care-si masturbeaza femeile, cu trunchiuri de copaci, pina le sar aschii din pizda (de aici si expresia "Aschia nu sare departe de trunchi").
Eu te-as sfatui sa-i cumperi un vibrator, minim 20 de cm, cu jet incorporat, baterii Duracell, si 10 replici in memorie, printre care "Ce inteligenta esti, nu numai sexy", "Fara tine nu ma pot slobozi","Iti vreau sfirleaza cu fofeaza", "Fa-ma calaretul tau electric".---- Cu asta o faci sa renunte la amant.
-la 1 an de felatie (mooo, povesteste-ne unde ai gasit minunea asta de femeie) fii atent ce surpriza trebuie sa-i faci: n-o impresioneaza flocirele, bombonele, sau prezervative cu gust de usturoi. Dimineata, cind se trezeste, presara-i biletele, din dormitor pina-n bucatarie, pe care sa fie scrise mesaje de iubire: "Deschide urmatorul biletel"-->"Ai de facut piata"--->"Spala-mi, te rog, sosetele, ca-s singura pereche buna"------>"Nu uita sa faci patul in dormitor"--->"Te astept cu nerabdare in bucatarie, crap de foame"---->"Te iubesc, comoara vietii mele!"
Valabil pentru toate categoriile, nu uitati de muzica, urechiusele delicate ale femeilor insetate de dragoste trebuie rasfatate cu acorduri romantice. Ca sa fie o noapte desavirsita, aprinde luminarea, da-i budigaii jos (trage-i peste cap sau rupe-i cu dintii, ca sa fii mai salbatic) si pune-o sa asculte melodia de mai jos, "I just call to say, I love you", in interpretarea celebrului Mr. Methane: FINALUL E DEMENTIAL
Sa-mi fut una daca nu cinta mai misto decit inna!
Distractie placuta, sa va iubiti mult!

Un comentariu:

  1. Tashule, tareeee! Articolul haios si cu mesaj, cit despre videoclip...ma dor falcile de cit am ris. La final eram deja vinat. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere