miercuri, 7 martie 2012

Gazul ucigas

Autor: tashu
Explozie in toaleta unui club din Sighetul Marmatiei

Ora 2 noaptea, o adolescenta cuminte si educata da sa-si aprinda o tigara in timp ce
sta pe buda si vrea sa se pishe, de la prea mult ceai Stalkinskaya (ala, pentru barbati
puternici) ingurgitat. Surpriza, desi nu venea de la Andreea lu' marin: sare, cu tot cu
veceu in aer (care mai avea resturi de diaree de la clientul anterior, nu-i priisera micii
stricati, serviti la pret de criza).
Din spirit de solidaritate cu adolescenta pe post de declansator, alte opt tinere credincioase
si educate au sarit in aer, impreuna cu rujurile, tampoanele si prezervativele folosite, omorind
pentru a doua oara spermatozoizii nefericiti, alte j-de milioane fiind devorati cu salbaticie
de fetele canibale. Asta-i, cind ti-e fomica, o masa calda servita in toaleta, in timp ce te
pishi, e binevenita. Pe-o parte intra, pe alta iese.
Si ce fete tinere si frumoase au fost!
"-Fata, ce naiba te-a apucat sa te bashesti? Tot timpul ti-ai dat aere in fata noastra. Parca
ai fi baiat, iti crapa curul si tu aprinzi bricheta? Uite ce frumos am zburat prin ferestra!"
"-Tu nebuno, n-am avut in mine pic de butan, ca nu mai beau gazos. Bulangiii astia de la EON
ne-au tras-o!"
Iubim femeia pentru sensibilitatea si feminitatea ei
Necuratul, frecindu-si fericit copitele: "Fetele lu' tata, bine ati venit, cazanelele sint
pregatite, smoala e fierbinte, numa' buna sa va trateze arsurile suferite.
Tu ce ai baut penala mica? Stalinskaya? Bun, Stalin, mai pune un lemn pe foc pentru domnisoara!"
"D-le Aghiuta (sa m-apuci de putza) [iar iese la iveala poetul din mine], dar vad o clienta
din club care pluteste pe-un norisor. Ea de ce nu e cu noi aici?"
"-Mi-a scapat, era fata cuminte, virgina. Lua cocarul numai la cacau"
"-Dar norisorul pe care pluteste nu prea e roz. E cenusiu"
"-Fuma mult, saraca, era tuberculoasa! Se ducea oricum. Mai avea doar un plamin, celalalt era plin cu apa"
--In toaleta pentru barbati (aiurea, daca si astia se mai pot numi masculi...) cei doi
labari care se deshertau in chiuveta se uita speriati unul la celalalt:
"-Ce-a fost asta, "Coaie"?
Celalalt, uitindu-se 3 secunde in chiloti, raspunde: "-Cred de de-acum poti sa-mi spui
"Coi", ca unul mi-a zburat pe geam, impreuna cu vezica si prostata, in timpul exploziei"
Acum, din doua, una, cum spunea un amic de-al meu, Mono coi: ori ti-l arunci pe geam
si pe celalalt si te faci fetita, ori iti pui un coi de otel (cintareste mai greu, dar
iti ofera mai multa siguranta, la o eventuala explozie, sari tu cu totul in aer, dar
el ramane neclintit. Si-ti pot spune pretenarii iar "Coaie".
Viitoare mama, ce va oferi o educatie "aleasa"  copiilor ei
"-Ce ma fac, frate, cum mai dau eu muie acum? O sa rida toate zdrentele de mine!"
"-Lasa, frate, daca vrei, te fac femeia mea, si asa eram satul de pizda ca de mere
padurete. Uite ce buci valabile ai! Kim Kardashian si-ar da o tzita pentru asa ceva".
---O adolescenta care s-a ales doar cu un ochi scos, parul ars, pielea crocanta si-un
silicon spart: "-Cred ca de azi ma apuc de invatat, macar sa termin si eu clasa 9-a.
Iar la ora zece seara, sint in patut. Parca mai bun era uleiul de peste pe care mi-l
baga bunica pe git, decit sperma de "peste" servita direct in esofag, zilnic.
Si, in loc sa ma rog la sfinta pula sa se scoale, o sa incep sa ma rog lui Dumnezeu. E mai putin daunator."
--Parintii "copilasilor neprihaniti":"-Sariti, criminalii! EON-UL e vinovat, primaria,
guvernul, Bashescu, UE, MUE, si oculta mondiala. Ba credem c-a fost si mina extraterestrilor
aici! Copiii nostri cuminti, buni si educati! Au vrut si ei doar sa se distreze!"
---S-au distrat! Stii cum e: "ridem, glumim, futem, platim". A venit nota de plata
pentru cretinism, superficialitate si lipsa de educatie.
Multumim pentru spectacolul oferit, explozii si artificii. Ne-am distrat. In siguranta, spre
deosebire de voi. Iar spectacolul grotesc al prostiei continua. Mi-am luat bilet pentru
a-l urmari in continuare.

Un comentariu:

  1. Frumos articol de fiecare data la obiect in acelas stil acid si ironic indreptat impotriva prostiei

    RăspundețiȘtergere